قديم 02-02-2009, 01:22 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: *** تحذير لمالكي هيونداي من قطع الغيار المغشوشه ***

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

أ/شريف احب اعرف هو محمد قام بالواجب ولا لآ
تمام يا باشا و بينى و بينك انا ماكنش عندى حاجه كبيره انا كنت رايح اغير زيت الفرامل و زيت الدبرياج و اربط عفشه و اعمل تشيك على العربيه ككل , و كله تمام الحمد لله .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

بالنسبه لموضوع قطع الغيار

انا جربت نافع اللى فى شارع دمشق قبل كده فى حاجات عنده بتبقى اصلى فعلا و حاجات بتكون مضروبه و بيقول عليها اصلى
علشان كده انا باخد القطعه و اقارنها بالأصلى و اتأكد انها اصلى لأن على قد ما انا بتعامل مع نافع من سنين و حبيبى بس برده الأمر ما يسلمش و ساعات ما بيبقاش مركز و يقوللك على المضروب اصلى و هو مش مجمع قوى (و الله اعلم بيبقى مجمع و لا لأ هههههههه )

و خارج الموضوع بقى لأحمد كار ..... انا كان نفسى اشوفك بجد فى المقابله و بالذات ان كان فيه سوء تفاهم صغير بيننا و مش عايزك تكون زعلان .

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,