قديم 19-02-2012, 12:02 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يعني كده شربنا مقلب النترا 2012؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_pediatrics مشاهدة المشاركة

انا فعلا قالولي علي تظبيط الهيدروجين بس انا كنت مقلق ان لو فرده هوت وجيت احط استبن هوا هل عادي؟ ولو مالقيتش هيدروجين ممكن ازود هوا في بعض الفرد وفرد تكون هيدروجين
بالنسبة لتزييق البيبان يعني ده عادي فعلا؟ مش عيب جامد ويقلل من اسهم الانترا 2012؟؟
بالنسبة للنتيروجين مش هايحصل أي حاجه لو أستخدمت الأستبن وهو مليان هواء عادي
بس هو طالما حضرتك هاتحط نيتروجين في الربع فرد كاوتش ....طب ماتحط النيتروجين في الفردة الأستبن ههههههههههههه

ولو في فرده ريحت و محتاج تزودها ومالقيتش نيتروجين مش مشكله لو زودتها هواء عادي طالما إن الزيادة بسيطه أما لو مريحة على الأرض يبقى تملاها هواء عادي وفي أقرب فرصه إبقى فضيها واملاها نيتروجين

بالنسبة للتزيق فالموضوع بسيط جدا و مش محتاج غير إن حضرتك تبلغهم بالموضوع ده في أول صيانة وهما هايعلجوهالك
و لو مستعجل تقدر ترش W40 في مفصلات الأبواب و أماكن التزييء وإن شاء الله كل الاصوات المزعجة هاتروح