قديم 22-10-2009, 12:36 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ليه الهيونداى ؟؟؟

وانا لما باجى اقارن ماليش دعوة انا بقارن الفئة من غيرالسعر انما بحجم الموتور والعربية يعنى الالنترا توازى اللانسر من اتكلم بقى فى اداء مش ذنبى ان العمالة الكورية رخيصة بس الاساس انى بنافس فى نفس الكاتيجورى وبحاول اخد ماركت شير من اللانسر وللعلم انخفاض الاذواق للناس جميعا وانا منهم سببه المستوردين وده ادى الى تاثر السوق ورغبته فى الكماليات على حساب الاساسيات ولو هى امكانيات يبقى احنا ليه رفضين الصينى ده مافيش فيه غير الامكانيات وبس وليه نثبت لبعض ليه مايكنش الهدجف الحوار ومعرفة فكر الناس التانيين ومش لازم كل واحد يقنع التانى والنقاش لايفسد للود قضية

وكمان انا ليا استفسار انا ماشفتش على سايت هوندا ان فيه سيفيك 1600 خالص كله 1800 وده واقعى عشان يدى 140 حصان لكن 1600 و140حصان مش عارف كتير وبصراحة انا متحير من الموضوع ده جدا مش حاسس انها فعلا 1600 وللعلم انا سقتها اكتر من مرة

التعديل الأخير تم بواسطة بدر بسيونى ; 22-10-2009 الساعة 12:42 AM