قديم 27-11-2012, 10:58 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام بخصوص النترا 2012 !!

ربنا يباركلك فيها مقدما ، أنا حاليا بفكر أبيع عربيتى للتجديد و فكرت كتير فى الانترا الجديدة و لقيت انها كشكل فهى هجومية و جميلة أما الكورولا فهى كلاسيك و ده أكتر حاجة محببانى فيها (اراء) و الانترا طبعا موتورها أقوى من الكورولا بفرق 8 أحصنة تقريبا و أعلى فى الأداء ، الحاجتين اللى فاتوا دول اللى أغلبية الناس فى مصر بتشترى على أساسهم أما أنا بالنسبالى الحاجات ديه كلها صفر كبير فى حالة مقارنة جودة الكورولا المعروفة و اعتماديتها اليابانية بالانترا ،، لذا عند تجديدى سأجدد بإذن الله الى كورولا للمرة الرابعة منذ عام 2001 أو الى سيارة اوروبية ، الواحد بيشترى عربية بهدف أساسى وهو التنقل و الاستخدام العملى مس عشان تصيمها عشان مش هيركب على ظهرها .