قديم 30-05-2012, 03:49 PM
الصورة الرمزية askafrawy
askafrawy askafrawy غير متواجد حالياً
من انا؟: navigator
التخصص العملى: marine engineer
هواياتي: new designs

askafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي عندة النترا اتوماتيك 2011 او 2012 يدخل يفيدني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio.drift مشاهدة المشاركة

الالنترا عربيه بجد محترمه جدا الشكل الانسيابي غير النعومه في السواقه وعائليه جدا جدا
تسارعها فوق الممتاز حتى وهي محمله انا بركب فيها 6 اشخاص والتسارع بيقل حاجه بسيطه لا تذكر .. ثباات ع الطريق المستقيم لحد 190 لو كان في هوا شديد لو مفيش هوا جبت لحد 210 وثابته جدا ماشاء الله عليها ومش حاسس بسرعه طبعا كل دا في الطريق المستقيم اما في المناورات والغرز والكلام دا لحد 140 او 150 ثبات تام .. في الملفات الصعبه لحد 110 تمام .. اما بالنسبه للانسر الشارك فهي ياباني .. "ياباني" هي الكلمه دي اللي عنها لكن تسارع وشكل مش تمام وتقيله جدا جدا والباور بتاعها تقيل - ع فكره باور الالنترا كهربا فخفيف جدا جدا وفي ناس بتقول دا خطر ع السريع بس دا مش صحيح لأن بجد لحد 220 الطاره بتبقى ثابته جدا وممكن ساعات بسيب الطاره لحد 160 لو بعمل حاجه او كده -- مع العلم عربيتي النترا 2011 ستوك مفيهاش اي حاجه متغيره حتى الكاوتش والجنوط بتوعها الاصلين و هي مش هاي لاين يعني كاوتش 185/65 ما بالك لو ركبت جنوط وعرضت تخيل الثبات .. وربنا يوفقك و ابقى بشرنا بالخير عملت ايه
انا فعلا معايا 2011 بقالها سنة ونفس الكلام