قديم 02-11-2011, 07:26 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المختصر المفيد في الإلانترا الجديد

خد دى يا باشا ويا عالم افهموا احنا مش بنقول انها وحشة انما كتيييير عليها السعر على الاقل يعاملوا زى برة وعن نفسى اتمنى امتلك اكسنت اربى يعنى هيونداى ومعايا فيرنا هيونداى انا بحب العربيات الهيونداى لكن السعر يا حضرات المهم
افتح الموضوع دا اقرا اول 4 سطور لصاحب الموضوع وبعدها اقراء كلامى وتعليقى وانتوا تعرفوا بنتكلم فى اية
اللينك من موقع سعودى
http://hyundai-arabic.com/vb/showthread.php?t=2186
التعليـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــق
طيب كلنا دخلنا وشوفنا الموضوع اخدتوا بالكم من سعر العربية خشوا كدة تانى وشوفوا هتلاقوها قايل 59 الف ريال سعودى
1ريال سعودى = 1.5 جنية مصرى
يعنى 59x1.5=88.5
يعنى بالكتيييييييييييييييييييي يييييير اوى 90 الف جنية مصرى واية الراجل قايل انها فول اوبشن
امال الفول اوبشن فى مصر بكام يا عم محمد
اقولك يا مصرى يا محترم العربية هنا كاملة فول اوبشن اتوماتيك عاملة 153 الف جنية بالمصرى يعنى فرق 60 الف جنية بينا وبينهم ططبعا بعد ما حولنا بالجنية هه وبعدها يقولك مصر يعنى ام الدنيا
انا هنا عرفت معنى كلمة تلاقى امك اللى جيبهالك هو يقصد مصر
مش يقصد يشتمك
ونبقى كما نحب شعب مظلوم وفقير وليس لنا حق العيش كما يفعلوا فى الخارج
مش الخارج اوى دى السعودية جمبنا يعنى
تخيلوا الفيرنا بقى ولاا اللوجان بكام سبحان الله
والسلام عليكم ورحمة الله