قديم 22-02-2011, 02:34 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرد علي كل ما يخص السيارات الهيونداي

أستاذ Mamo أنت رائع ومجهودك جبار للرد على كل الاسئلة من الأعضاء ربنا يعطيك العافية

أنا عندة سؤال سهل وصغير. أنا عندى عربية هيونداى ماتركس 2001 إستيراد كورى ( أسمها لافيتا) هى مختلفة شوية عن الماتركس بتاع غيور يعنى الماتور 1500 cc وفيها 12 صباب و 2 كاما ( اربعة سلندر) أنا عاوز أعمل فيها شوية شغل صيانة وتغير سيور وفلاتر وتربيط عافشة والكشف عليها وعلى كبس الماتور و إذا كان فى حاجة عاوزة تتغير. العربية شغالة زى الفل ولكن بحب أكون فى السليم وأعمل صيانة فى مكان محترم على الاقل حفاظا على الماتور....

هل هذا ممكن يتم فى مركز قليوب مثلا او مركز صيانة معتمد فى طنطا أو المنوفية؟؟؟ أم ان الشركة لا تعمل فى المستورد؟

هل ممكن تقول لى أسماء مراكز معتمدة لدى غبور فى طنطا او المنوفية لان على موقع الشركة بتاعتكم البيانات قديمة ومعظم التليفونات غلط- ( ممكن ترسل لى على الخاص لو البيانات دى سرية ولا تريد نشرها على الموقع)

متشكر جدا على ردك