الموضوع: hyundai getz 2011 manual
قديم 14-01-2011, 02:58 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: hyundai getz 2011 manual

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafaelfayed مشاهدة المشاركة

أنا جبت هيونداى جيتز 2011 و الحمدلله السياره كويسة و انا كنت محتار بينها و بين الأفيو و بصراحه الحمدلله اني مجبتش افيو أما لو حد عندو سؤال بخصوص السياره عن تجربتي لمدة 3 شهور يسأل و لو عارف هجاوبه !
أما بالنسبالي في سؤال و أرجو الرد بعد أذنكم هل يمكن تركيب فرامل abs عندي ولا لأ لأن لاحظت في العداد في علامة ال abs مع العلم اني عارف اوبشنز العربية و عارف ان الفرامل فيها عادية مش abs
ارجو الرد و الإفادة و شكرا
الف الف مبروك ربنا يباركلك فيها ويديك خيرها ويكفيك شرها

مافيش حاجة مش ممكنة بس هل حتبقى بنفس الجودة وفين فى مصر المكان فبالتالى حتبقى صعبة جدا واحتمال التلف السريع كبير

وبالنسبة للعادادات بتبقى استنادر للعربية فى كل مكاتن فى العالم لان العدادات بتتصنع فى مصنع واحد فعاوز ABS بيزود دائرنها وكذلك ايرباج وباقى الامكانيات