قديم 09-11-2010, 02:00 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: غبور مش هينزل

[QUOTE=wessam14;280169**** ***********وبعدين انا بقول ممكن مش اكيد وبالنسبة للسوناتا انا بقول كدة علشان انا مشفتش اى سوناتا لحد انهاردة واعتقد ان مفيش حد شفها وكمان غبور انا بقول ممكن ما ينزلش الافانتى علشان هتبقا اغلى من القديم بذلك غبور استحالة يبطل ينزل الشكل القديم[/QUOTE]
اناحاولت ارد باسلوب احسن من كده
بس الكلام مستفذ فعلا عن شخص بيتكلم وبيقول معلومات غلط علي تصوره الشخصي
خلينا في المهم
بص واحده واحده كده ..
(علشان انا مشفتش اى سوناتا لحد انهاردة واعتقد ان مفيش حد شفها ) هو ده مقياس حضرتك ان السوناتا عربيه فاشله وما بتتباعش - يعني دا اسمه كلام ؟

( انا بقول ممكن ما ينزلش الافانتى علشان هتبقا اغلى من القديم بذلك غبور استحالة يبطل ينزل الشكل القديم) مع احترامي الشديد جدا لشخص حضرتك - لأني بنتقد موضوع بصرف النظر عن الشخص ولحضرتك كل الاحترام طبعا - مين أنا بقول ده
يعني ايه ممكن ما ينزلش ... بذلك استحاله يبطل الشكل القديم
مين حضرتك عشان تقول ان غبور استحاله يبطل الشكل القديم
تسمع عن الالنترا 2006(الشكل اللي قبل دا مباشره)
منتهي النجاح
حجم مبيعات خرافي
عربيه هايله بجميع المقاييس
نجحت مع كل اللي ركبها
عدد الشكاوي لا يتعدي 1.0% لأول مره في تاريخ هيونداي في مصر
ومع ذلك نزل الشكل الجديد و انتهي الشكل القديم ..

.....

واضح ان حضرتك نسيت المشاركه الاولي .. افكرك بيها في نقاط
- يا جماعة غبور مش هيرضى ينزل الالنترا الشكل الجديد دى (افانتى ) لان الشكل القديم شغال معاة وحقق مبيعات خرافية يخاف هينزل الشكل القديم هوهو لانة شغال ويخاف ينزل الشكل الجديد مينجحش . الكلام تقوله لحد تاني مش لتوكيل مشرف بلدك في الوطن العربي ..

-زى السوناتا الجديدة فشلت علشان غالية من انها شيك لذلك غبور هينزل الشكل القديم هوهو على انة 2011 حضرتك بتتكلم كأنك مشرف علي سياسه الموديلات لتوكيل هيونداي في مصر صدقني لو حد في الشركه اصلا مش هيتكلم بالثقه دي

-----
حضرتك مقولتش ممكن ولا حاجه أهو انت قولت ( غبور مش هيرضي ينزل الالنترا - السوناتا الجديده فشلت )

أعتقد أنا أسلوبي كان مناسب جدا للموضوع
واكرر .. دائما الانتقاد يكون للموضوع لا الشخص ويعلم الله أنني لا اعرف الكاتب حتي الان ..

أخيرا

( كل الاحترام لمتصفحي مصر موتورز )

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 10-11-2010 الساعة 04:24 AM