قديم 15-02-2009, 07:45 PM
الصورة الرمزية sonata
sonata sonata غير متواجد حالياً

sonata is just really nicesonata is just really nicesonata is just really nicesonata is just really nicesonata is just really nice
افتراضي رد: فيرنا 1600cc

اولا اشكر العضو الذهبى ( احمد انور ) على اسبقية الرد عن خبير الهيونداى (احمد ) اللى كان سبّاق فى الرد -- وعلى فكرة انا يمكن لسّة ما اتعرفتش قوى على اعضاء المنتدى لإن الحقيقة ان وقتى بيكون ضيق وموش باعرف اتصفح المنتدى كويس غير كل فيييييين وفيييييين وعشان كدة انا اول صفحة بضغط عليها تقريبا بشكل يومى فى الوقت الحالى هى الهيونداى على طول عشان اخلص من موضوع الفيرنا -- فياريت لو فى القاب خاصة بالعضو ( احمد انور) فليدرك انى لست على علم بها -- هذا للتوضيح !!!

وانا لا انكر ان بفضل مساعدة المنتدى دة وبالاخص ( احمد مشرف الهيونداى ) فى الردود على اسئلتى الكتيييييرة اللى كانت بتطل عليه من الشاشة بشكل تقريبا يومى و اللى عارفة انه ممكن يقول (ايه الاسئلة الغبية دى؟؟؟؟؟) -- لكن معلش -- فسؤال العالم بالشىء افضل من مشورة الجاهل اللى حيفتى !!!

يعنى فعلا أعتبر جمّعت معلومات كويسة عن العربية بس فى حاجة عايزة اعرفها العربية ايه بييجى معاها لما تشتريها غير طبعا الارقام التجارية اللى حامشى بيها مؤقتا الى ان ربنا يسهلى فى مشوار المروووور ؟؟؟

كان نفسى اوعدك ان دة يكون اخر سؤال -- لكن مووووش ضامنة دة !!!! --- شكرا على مجهودك---