قديم 07-02-2010, 07:44 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الله يحرقهم كلهم !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

معلش يادكتور - ربنا معاك
اكيد حاجه تحرق الدم حتى لو العربيه مش جديده
بس هنقول ايه على ناس ماعندهاش ضمير ولا ذوق ولا دين كمان .
انا كمان حصل معايا نفس الموقف بس ايه حاجه أخر روقان
انا مكان شغلى فى ش مراد بالجيزة - واركن سيارتى فى ش الكورنيش وطبعا كلكم عارفين ش الكورنيش بالليل بيبقى مليان حبيبه - ولأن الحكومة مش عامله كراسى ودكك كفايه - طبعا الحبيبه بيقعدوا على العربيات المركونه خاصة العربيات اللى تحت الشجر او بعيد عن اعمدة النور
انا بقى لقيت واحد من اياهم كاتب لحبيبته رقم موبايله بمسمار على كبوت العربيه ---- تصوروا !!!!!! حاجه تغيظ مش كده
المهم انى حاولت اطلبه عشان اعبر له عن حبى الشديد لكن ابن ال...... ماردش ابدا

حسبنا الله ونعم الوكيل
هاتلي نمره ابن ال××× ده .... لأن لعبه السيجا المرسومه على الكبوت كانت تقريبا في نفس المكان ادام برج فرست على بعد خطوتين من البرجولا الخشب ... شكله نفس الحبيب كان بيقضيها تسالي لغايه ما المزه تيجي ولما شافته بيلعب سيجا زعلت منه قام شاطب عليهاptmnlo123per195
احنا نتفق سوا ونروح هناك و نشوف اللي قاعدين على الكورنيش و نطلب النمره واللي موبايله يرن بيقى داعياله وحيشوف النجوم صبح وليل ... وحيبقى اخر دور سيجا يلعبه في حياته ptmnlo123per1116

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &