العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 10-02-2012, 02:11 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
جديد اشتريها ولا ايييه ؟؟

السلم عليكم يا جماعة الميجان // انا معروض عليا عربيتين ميجان مو 2006 اشتريها ولا ايه رايكم بامانة انا قولت اسال مجرب ايه عيوب العربية دي ومميزاتها برضة و انا معايا فيفا 2008 28000 كم ابدل وادفع فرق بسيط جدا ولا اية رايكم مع ان فكرة البدل دي عشان الفيفا خفيفة وموتور مش جامد المهم ايه اللي شايفينة ؟؟
قديم 10-02-2012, 06:40 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
افتراضي رد: اشتريها ولا ايييه ؟؟

قديم 10-02-2012, 06:48 PM
mohd2 mohd2 غير متواجد حالياً

mohd2 is on a distinguished road

عربية حلوة جدا
عيوبها 1-مكيف ضعيف
2-سعر اعادة البيع
قديم 10-02-2012, 06:56 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

تاني؟

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 10-02-2012, 07:06 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

انا النهاردة اتفرجت علي عربية ميجان 2005 بصراحة تحفة فول اوبشن اعلي فئة فتحة سقت استيبرونيك اير باج سمارت كي بصراحة ممتازة وكل دا بسعر 65000 جنية بس بردة مش عايز ادبس نفسي فيها من الي سمعتو عنها في المنتدي سواء قطع الغيار الغالية جدا ومش متوفرة خالص غير في التوكيل ولا صيانتها الي بردة لازملها التوكيل اصلي مش بشتري عربية علشان انام بيها في التوكيل بردة هما مستنيين ردي بس انا مقرر طبعا رافض اشتريها اما بالنسبالك شوف الي يريحك