العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 10-12-2011, 03:47 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
جديد الفيرنا مبتسحبش معايا ؟؟؟؟؟؟

اولا انا بشكر اى حد هيرد او مش هيرد على الموضوع واقولة احنا محظوظين اننا فى منتدى زى دى بيفدنا كتير
انا معايا هيونداى فيرنا فيفا موديل 2008 كاملة العربية بعملها صيانة فى التوكيل هى دلوقتى عاملة 27000 كيلو و حالتها كويسة اوى
بس فى سحب العربية على الاول بحس ان العربية مش بتسحب معايا وادوس بنزين اكتر الاقى صوت الموتور على وبردة مش بتسحب و لما بجيب التانى بتسحب عادى جدا والتالت وهكذا هى بس المشكلة لما اجى اطلع بالعربية
قديم 10-12-2011, 03:59 PM
الصورة الرمزية haninatoon
haninatoon haninatoon غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسة

haninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant futurehaninatoon has a brilliant future
افتراضي رد: الفيرنا مبتسحبش معايا ؟؟؟؟؟؟

انت ازاى عاوز تسحب على الغيار الاول
انا شايف ان اللى بتعملة العربية هو الطبيعى
قديم 10-12-2011, 04:48 PM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future

شيك علي فلتر البنزين
قديم 10-12-2011, 06:52 PM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light

ممكن سيادتك يكون البنزين مش نضيف
حاول نكلم احمد كار ويشوف ليك فلتر البنزين وكده وانا تحت امرك
قديم 10-12-2011, 07:02 PM
الصورة الرمزية أحمد فارما
أحمد فارما أحمد فارما غير متواجد حالياً
من انا؟: كائن مختلف
التخصص العملى: صـــيدلــــــي
هواياتي: الصيد-الرياضة-الرسم

أحمد فارما has a spectacular aura aboutأحمد فارما has a spectacular aura aboutأحمد فارما has a spectacular aura about

معظم مشكلات سحب العربيات
بتبقى في نظام الحرق,,الكهربا يعني
يعني تشيك ع البوجيهات .. سلوك البوجيهات .. بادئ الكهربا(الموبينا) .. أو شوف لو انت كنت غيرت البنزينة الي انت متعود تمون منها

وربنا معاك

د.أحمدالعلاوي
صيدلي..رسام..شاعر..كاتب.. صياد..رياضي..بتاع دوكو..أحيانا عفشجي وميكانيكي.....إلخ