العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 02-10-2011, 11:32 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
Post الى كل من يشككون فى صاج اللوجان (تجربة شخصية)

هذا الموقف عن تجربة شخصية رغم أقتناعى بأن صاج السيارات تحت سعر 100000جنية كلة نوعية واحدة تقريبا
أمبارح كنت ماشى بسيارتى اللوجان وفجأة واحد أبن حلال وقف فجأة أمامى ولكن الحمد لله أستطعت أنى افرمل على أخر لحظة ومخبطش فية ولكن واحد تانى ابن حلال برضة ( مولاد الحلال كتييير) ملحقش يفرمل وخبط فيا من ورا على سرعتة خبطة حسيت أن العربية أدمرت وببص فى مراية الصالون لاقيت اللى خابطنى تاكسى لادا أيوة لادا وما أدراك ما اللادا
أنا قولت ربنا يعوض عليا وفتحت الباب ونزلت عشان أشوف الخبطة ورجل تقدم ورجل تأخر وببص على العربية لم أجد أى شئ فعلا لم أجد أى شئ رغم ان الخبطة ماكنتش ضعيفة وقعدت أدور على الخبطة والناس اتلمت كالعادة على صوت الخبطة واللى يقولى ما فيش حاجة يا باشا واللى يقولى خلاص يا أستاذ وأنا ماسك فى سواق التاكسى وبقولة مش هاسيبك لغاية ما شوف الخبطة فين وأعدت أدور وأنزل تحت العربية وأفتح الشنطة وبردوا مش لاقى أى اثر
بس والحمد لله جت سليمة , هذا عن تجربة شخصية ومحدش يجرب

التعديل الأخير تم بواسطة azzat 55 ; 02-10-2011 الساعة 11:42 PM
قديم 02-10-2011, 11:50 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى كل من يشككون فى صاج اللوجان (تجربة شخصية)

ههههههههههههههههههه
طب الحمد لله
ده بس علشان هى جايه من الحلال
قديم 02-10-2011, 11:57 PM
الصورة الرمزية amriar
amriar amriar غير متواجد حالياً

amriar has a spectacular aura aboutamriar has a spectacular aura aboutamriar has a spectacular aura about

بس الخبطه دي مش تكون في الفيبر جلاس بتاع الأكصدام ؟ مش الصاج مش كدا ؟
قديم 03-10-2011, 12:00 AM
corsair
Guest

بسم الله ما شاء الله يا باشا ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وشر طريقها وانا بحترم العربية ديه جدا بس لو يغيرو بس مكان الكلاكس وزراير الزجاج ويعالجوا مشكلة مواسير السخن اللي تحت الدواسات غير كدا العربية تحفه
قديم 03-10-2011, 12:09 AM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amriar مشاهدة المشاركة

بس الخبطه دي مش تكون في الفيبر جلاس بتاع الأكصدام ؟ مش الصاج مش كدا ؟
بردة يا باشا لو الصاج ضعيف كان ممكن الاكصدام يضغط علية ويعمل أى اثر فية من شدة الخبطة لكن فعلا والله انا حتى الان بحمد ربنا أن ما حصلش حاجة