العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 06-05-2011, 10:18 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي الدوبر مان

اخيرااا ربنا اكرمني واشتريت كلب دوبر مان عمره 6 شهور نظرا لاقامتنا بالمزرعه وانتشار السرقات والعصابات المسلحه وعدم تمكني من ترخيص سلاح...

بصراحه الكلب بشع .....يخوف وعايز لسه تدريب لاني هتطلقه بالليل بعد ما اروح وعايزه ميطلعش بره المزرعه ويلف فقط علي حدودها وعلي كلام صاحبه انه مش هيخلي ناموسه تدخل..
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg doberman-pinscher-0001.jpg‏ (16.6 كيلوبايت, المشاهدات 191)
نوع الملف: jpg jack1.jpg‏ (34.0 كيلوبايت, المشاهدات 189)
نوع الملف: jpg Doberman-Pinscher-picture.jpg‏ (7.2 كيلوبايت, المشاهدات 188)

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 06-05-2011, 10:22 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الدوبر مان

بصراحه المزرعه جميله ما شاء الله .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 06-05-2011, 10:25 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

مبروك يا باشا ويتربى فى عزك ههههههههه

بس متسألنيش عن نصيحة فى الموضوع ده لانى اصلا لو كنت مكانك .. كنت فضلت انى اتعرض لسرقة عن انى اربى كلب ... وخصوصا بالمنظر ده هههههههههههههه

ع البركة يا باشا .. وخلى بالك واعمل معاه الازم علشان ميهاجمش حد برئ ويبقى ساعتها ضرره اكبر من نفعه ...

تحياتى .........

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 06-05-2011, 10:47 PM
الصورة الرمزية nktis

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

الله يكرمك يا شيخ طارق...
انا والله مكنت عايز اجيبه يا ا.حسام بس اخويا اللي اتورط فيه لانه واخده من صديقه اللي بيبيع ارضه وواخده يعتبر ببلاش ب 600 جنيه وعلي شهرين وصاحبه بيحلف انه جايبه 1500 وكمان سعره ده رخيص لانه بيقول الصنف ده غالي جدااا...انا عن نفسي كنت عايز اي حاجه تقول هوهو....عشان عيال اخواتي واحيانا ناس بتيجنا وكده الكلب ده هيتربط بجنزير ...
مصطفي اخويا ليه راي انا خايف منه .عايز قال يلففه علي حدود الارض ولما الكلب يتعود نطلقه بالليل...
يا ا. حسام ويا شيخ طارق العصابات عندنا مسلحه ومعاهم عربيات وربنا يستر لان الشرطه عندنا كسلانه بعد الثوره

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 06-05-2011, 10:49 PM
الصورة الرمزية nktis

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

بصراحه المزرعه جميله ما شاء الله .
الله يكرمك يا شيخ طارق...
هي مش كبيره قوي دول 15 فدان بس كلهم شجر كبير مثمر ..احنا عندنا هنا عتاوله ال 600 فدان وال200 فدان ومزارع الفراوله.... احنا هنا فقراء القوم

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*