العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 12-04-2011, 05:33 PM
Kemo Kono Kemo Kono غير متواجد حالياً

Kemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the rough
افتراضي انا عايز حاجة تعتبر ساوند سيستم .. ابسط حاجة عشان اسمع صوت كويس ف العربية

اتمنى يكون الكل بخير ..
ارجو منكم افادة .. بايونير ولا سونى .. ايهما افضل ..

*التفاصيل المملة *

و ياريت يا شباب موديل بايونير بس يكون فيه يو اس بى و كابل (إن- in) عشان اعرف اشغل عليه فلاشه او اشغل عليه الموبايل او ام بى 4 ... شرايط مش مهم بس يكون فيه يو اس بى لو امكن مع كابل .. و ياريت يكون قوى ... هشغل عليه سمعاتين بيضاوى و 2 بتوع الباب ... و هستبدل له الاصلى يعنى عايز حاجة فوق الجيد جدا و مش عايز احط امبلايفر ولا اى دوشة ... 2 بيضاوى بايونير ( لو ممكن اسم موديل عشان معرفش اسماء .. و سعررررررررر ) و 2 فالباب ( صينى ب 12 جنيه ) و بس و ربما افكر احط سماعة كبيرة نسيبا او متوسطة ف الشنطة ...
يعنى

* الخلاصة *
- هجيب كاسيت بايونير مثلا او اى نوع ممتاز بالمواصفات اعلاه .. ( عايز موديل و سعر )
- هجيب 2 سماعة للباب ( او استغنى عنهم مقابل سماعة متوسطة او كبيرة نسيبا ف الشنطة و تكون سماعة بصندوق .. ) ..
- هجيب 2 سماعة بيضاوى ممتاز برضه يكونوا بايونير مثلا ( موديل وسعر ) ..
مش عارف اقول ايه تانى .. غير الف شكرا و ربنا يسهل ...
الميزانية كلها 600 قابلة للزيادة 700 بالكتير ... ( 2 سماعة بيضاوى - 2 سماعة للباب - كاسيت ) و كله الا الصينى ..
* ملاحظة مهمة جداااااااا : لو الميزانية مش مناسبة خلاص .. ممكن استغنى عن حاجة مقابل حاجة .. بس لا يمكن الاستغناء عن الجودة لاى سبب .. ممكن ااجل الكاسيت بس اجيب سماعات بنفس الجودة المطلوبة .. و هكذا ... و شكرا مقدما طبعا
G IFT4U

التعديل الأخير تم بواسطة Kemo Kono ; 12-04-2011 الساعة 05:39 PM
قديم 12-04-2011, 06:04 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عايز حاجة تعتبر ساوند سيستم .. ابسط حاجة عشان اسمع صوت كويس ف العربية

راجع الموضوعات دي

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=51718
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50227
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40852

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 12-04-2011, 06:11 PM
Kemo Kono Kemo Kono غير متواجد حالياً

Kemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the rough
افتراضي رد: انا عايز حاجة تعتبر ساوند سيستم .. ابسط حاجة عشان اسمع صوت كويس ف العربية

انا تصفحت الموضوعات دى قريب ... اشكرك لردك و اهتمامك .. بس انا للاسف مش هقدر اراجع كل المشاركات .. انا عايز كاسيت جيد جدا سعر معقول بايونير مع 2 سماعات بيضاوى بايونير ... اسماء و اسعار... و اشكرك بشدة ...
قديم 09-05-2011, 10:07 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

ممكن بايونير 5020 وده ممكن يعمل 300 وكسور وسماعتين بايونير 400 ودول يعملو 300

live for nothing
die for something
قديم 08-06-2011, 06:42 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

شوف مقاس سماعات الباب كام عندك هتلاقى على حجمها سماعات هتلاقى حدود 100 جنية كينود
وهات سماعتين 300 وات كيونود او باينوير بس خليك فى ال كينود ال300 هتلاقيهم ب 260
والكاسيت لو محتاج حاجة كويسة يو اس بى و مخرج اية يو اكس هتلاقية حدود 700 حنية
لو عاوز حاجة قليلة دور على حاجة يكون فيها مخرج اية يو اكس بس

I'M BaD UseR