العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-03-2011, 11:04 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

بصراحة في العهد الذهبي لمصر، عهد مبارك الميمون كان الواحد فعلا ما بيحبش يتعامل باسمه الحقيقي على النت؛ ولذلك أول إيميل لي عملته باسم مستعار، يعني من ناحية إن الواحد يبقى أكثر حرية في التعامل.
لكني دلوقت بعد ثورتنا المجيدة، وبعد ما ارتبطت بالمنتدى ده بشكل كبير، وأصبح بيتي الثاني أرجو إنكم تقبلوا اعتذاري، وياريت لو الإدارة تصحح الوضع، يعني بأقترح:
لمدة ثلاثة أشهر يكون اسمي في المنتدى:
أيمن الزين (مهند سالم)
ثم بعد ذلك يحذف مهند سالم نهائيا، أكرر سامحوني.
أيمن الزين
قديم 21-03-2011, 11:25 AM
ayman goda ayman goda غير متواجد حالياً

ayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to behold
افتراضي رد: بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

الف مبروك
حريه - تغيير- عداله اجتماعيه
ثورة- ثوره- الىالامام- الى الامام
قديم 21-03-2011, 12:05 PM
الصورة الرمزية mohammed fathi
mohammed fathi mohammed fathi غير متواجد حالياً

mohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond repute
رأى رد: بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

ياعم عادى انت مكبر الموضوع ليه كده مهند او ايمن كلها اسامى ربنا وعلى العموم يا عم مسمحينك وربنا يوفقك الى كل خير .
قديم 21-03-2011, 12:12 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بما إننا في ثورة فبصراحة يا جماعة أنا ندمان جدا ومش عارف هتسامحوني ولا لأ: أنا اسمي أيمن الزين مش مهند سالم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed fathi مشاهدة المشاركة

ياعم عادى انت مكبر الموضوع ليه كده مهند او ايمن كلها اسامى ربنا وعلى العموم يا عم مسمحينك وربنا يوفقك الى كل خير .
آمين، بس مش عارف يا جماعة أنا حاسس إن المسامحة دي مش من قلبكم، طيب يا جماعة ياريت إلا يخش يسامح يحلف.

مهند سالم
قديم 21-03-2011, 02:24 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

إذاى الكلام ده ......يعنى انت كده اتنين فى واحد

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله