العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > التعارف و الصداقة

التعارف و الصداقة موضوعات تدور حول شخصيات اشهر اعضاء المنتدى ليتعرف الاعضاء الجدد بشكل اكبر على الاعضاء القدامى

قديم 01-02-2009, 07:06 AM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute
افتراضي فين الناس الى فى المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فين الناس الى فى المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مافيش مشاهدات
مافيش ردودددددد
مافيش مواضيع
فية اية طيب؟؟؟؟
ptmnlo123per144ptmnlo123p er144ptmnlo123per144

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم
قديم 01-02-2009, 08:18 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فين الناس الى فى المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أهلا بحضرتك يا دكتور
أولا حضرتك حاطط الموضوع في إعلانات البيع والشراء مش عارف ليه ؟
ثانيا الناس موجودة وكل حاجه والمواضيع زي الفل والحمد لله
ثالثا المشاهدات عشرة عشرة
رابعا الردود موجودة ومفيدة ولله الحمد

خامسا والله العظيم منور ptmnlo123per122ptmnlo123p er122

التعديل الأخير تم بواسطة Semsem999999 ; 01-02-2009 الساعة 12:15 PM
قديم 01-02-2009, 11:35 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

موجودين يا دكتور بس انت شارك بس ptmnlo123per154

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 01-02-2009, 05:45 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aleshath مشاهدة المشاركة

فية اية طيب؟؟؟؟
ptmnlo123per144ptmnlo123p er144ptmnlo123per144
فيه كل خير بإذن الله تعالى
وفيه ناس زي حضرتك كده شغوفين بعدد المشاهدات وعدد الردود وعدد المواضيع .... بس حضرتك كده ياريت تبدأ تفيدنا وإذا احتجت أي شيئ أحنا تحت أمرك اكيد مش هانتاخر عليك

وأسمح لي استغل تخصصك يا دكتور "أليشع" واسالك بعض الأسألة الطبيه في هذا الموضوع عشان استفيد من حضرتك انا والأعضاء ؟
لان في كام سؤال عندي بخصوص الـMinoxidil لاني حبيت أسترخص في أخر مرة وجبته تركيب من صيدلية "على وعلى" بعد ما شكرلي فيه الدكتور "عادل" صاحب الصيدلية وقاللي أنه بيجيبه من ألمانيا وأنه أفضل من النوع الامريكي إللي بدفع فيه 380 جنيه شهريا
لكن التركيب ده عملي ألتهابات
عشان كده عاوز اعرف من حضرتك أي الأنواع اثق فيها
الـٌRegaine وللا الـ Rogaine وللا الأنواع المصري وللا التركيب ؟

ارجو الرد

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 01-02-2009 الساعة 05:48 PM
قديم 01-02-2009, 09:50 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اهلا بيك يا دكتور
عاوزين نشوف مشاركاتك

حـازم خـضـر