العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 22-10-2010, 08:06 AM
THE_HERO2005 THE_HERO2005 غير متواجد حالياً

THE_HERO2005 is a jewel in the roughTHE_HERO2005 is a jewel in the roughTHE_HERO2005 is a jewel in the rough
افتراضي انا حاسس انى اتنصب عليا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا معايا بولونيز موديل 87

انا ركبت اربع فوانيس جداد و الغمزات الى فى الوش والجنبين ...
شغلت انوار الفرامل ....
شغلت الفلاشر (قلاب النور) و خليت الكلاكس مكان المساحات
شغلت المساحات ....
ركبت زورارين
( زر ) جداد مكان الزورار الى بيشغل النور العادى ونور التابلوة ومكان زورار تانى علشان المساحات ... الصنايعى بيقولى زراير اصلى و والله ب 10 جنيه الواحد

ياريت اى حد عنده خبرة يقولى مصنعية الراجل كام ؟ هوا اشتغل بتاع 4 ساعات او 5 ساعات فى العربية علشان الفوانيس اتركبت فى الشبكة وبعدين فى صدر العربية !!! ان حاسس ان الراجل خد منى مصنعية كتير
قديم 22-10-2010, 11:38 AM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا حاسس انى اتنصب عليا

هو أخد منك أد أيه ..............؟
قديم 22-10-2010, 02:23 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

50 جند طالما بتقول اشتغل كتيير

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 22-10-2010, 02:40 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

50 جنية دة بكتيرة أوى
قديم 22-10-2010, 03:09 PM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough

من 50 الى 70 جنيه و لو خد اكتر خلاص بقا متزعلش نفسك مترحلوش تانى و خلاص... و على العموم انا لسه مغير سير الكاتينه للنيو اكسنت و كان عاوز 50 جنيه ورحت مديله 40 جنيه مع العلم انه غيره فى 15 دقيقه بالضبط

اللهم ولى أمورنا خيارنا و لا تولى أمورنا شرارنا