العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 23-04-2010, 05:11 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي النصب فى الjac b class

يا جماعة انا مش عارف اقول اية
العربية حلوة وكل حاجة بس مينفعش نصب التوكيل دة عمالين يشحوطوا فينا لحد ما قرفنا
الاستلام كان المفروض يوم 15 3 والنهاردة احنا فاخر 4 وكل ما اكلمهم يقولوا العربية كمان عشر تيام خلاص
اصل العربية وصلت
اصل اتاخرت عشان قطع الغيار
اصل العربية لمينا خلاص
والكلام دة كلة مش صحيح
واضح انة توكيل سئ جدا لدرجة مش طبيعية يعنى وبقيت شاكك فيهم جدا جدا

انا خدت قرارى انى هغير رأيى وهسحب الحجز وهجيب بريليانس fsv
عربية ممتازة ووكيل محترم استلامة فخلال 3 ايام فقط وشكلها جميل جدا واماكنيتها رائعة وشكلها سبور

بكرر كلامى انا مبقلش ان العربية وحشة بس معاملة التوكيل لا تليق بعربية جميلة جدا فرأى الجميع

وبالتوفيق لكل الى حاجزها وربنا يجازى التةكيل عن التاليف الى بيحصل منهم دة
قديم 23-04-2010, 05:23 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النصب فى الjac b class

طبعا ما يصحش توكيل بيحترم عملائة
يخلف مواعيده بالشكل ده يعنى أكتر من شهر كتير قوى

و إن كان أحيانا التأخير فى لإنتاج و الشحن بتبقى خارجة عن إرادة التوكيل
قديم 23-04-2010, 07:53 PM
corsair
Guest

الحق اخلع وسيبك منها البرليانس برقبتها وعربية محترمة جدا تحس انك راكب بي ام دبليو
قديم 23-04-2010, 10:49 PM
ameerelhalaby ameerelhalaby غير متواجد حالياً

ameerelhalaby is on a distinguished road

يا جماعة أنا عارف أن الموضوع يضايق جدا...بس مش عارف هل التوكيل هو السبب؟ عربيات A Class موجودة و متوافرة فى المعرض معنى كده انهم مش مقصرين و تأخير B class غالبا مش من عندهم. الظاهر انهم فعلا مش عارفين هتوصل امتى بالضبط لأنهم بيغيروا الميعاد كل شويه. مش عارف FSV أحسن و لا لأ خصوصا ان الجاك لسه متجربتش. بس أنا مقدر شعورك فعلا حاجة تضايق
قديم 24-04-2010, 08:09 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

انا بأذن الله خلاص خدت القرار بتاع التغير لكن لسة محتار مش عارف اغير بأية..؟؟

الاختيارات كتيرة وكل عربية وليها مشاكل ومميزات بس الله واعلم اية المكتوب بردو العربيات حظوظ

يعنى انا رقم واحد البريليانس Fsv وحاطط ال m11 فحساباتى لكن الجاك خلاص انا زهقت رغم انى مش متعجل على العربية بس فى عدم ثقة بينى وبين الوكيل لانة بيضحك على العميل يعنى ازاى يقلى دى فلمينا وهى اصلا مجتش لية
مجتش قلى انها مجتش لكن متضحكش عليا

انتوا اية رأيكم ال m11 ولا الريليانس fsv مع ملاحظة فارق السعر البريليانس فرق 15 الف جنيةوتقريبا هما الاتنين نفس الكماليات