العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 12-01-2010, 04:06 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute
ماتريكس 2006 استعمال ولا نيو اكسنت2010 زيرو

السلام عليكم اهلا بكل اعضاء المنتدي الكرام وحشتوني ان كنت غايب عشان كنت مشغول ببيع العربية والحمد لله خلصت بس ظهرت مشكلة كل مرة اشتري عربية اية
انا دلوقتي رسيت علي عربيتين بختار بينهم الاولي ماريكس 2006 مانيول فاربيقة دواخل رشة خوارج ما عدا السقف وفيها خبطة صغيرة اوي في الشنب واسسيتها جيدة
والسيارة الثانية نيو اكسنت 2010 مانيول زيرو ومحتار بينهم يعني الماتريكس عربية حلوة مشاكلها قليلة قطع غيارها متوفرة وارخص نسبيا من النيو اكسنت بس طبعا مفيش ثبات علي السرعات واستهلاك بنزين عالي والنيو اكسنت عربية حلوة متوفر قطع غيارها ماتور جبار ثبات افضل من الماتريكس بس مش جامد قوي بس انا سمعت ان دائما فيها مشكلة في علبة الدركسيون حتي الجديد منها لغايت 2009 والعفشة ناشفة شوية والعربية بتنطط علي الطريق وبصراحة انا مسوقتش دي ولا دي بس استاذ حازم خضير كان ساق الماتريكس وشكر فيها لكن النيو اكسنت معرفش حد كتب عنها تققيم سواقة معلش طولت عليكم بس حبت تشركوني في الاختيار فقولت اوضح مميزات وعيوب كل سيارة ومستني تقييمكم للسيارة وعايز راي المشرف احمد ابوزيد ضروري جدا

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 14-01-2010, 05:04 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماتريكس 2006 استعمال ولا نيو اكسنت2010 زيرو

من رائى الزيرو افضل

I'M BaD UseR

قديم 22-01-2010, 03:49 AM
ashrafyahya ashrafyahya غير متواجد حالياً

ashrafyahya is on a distinguished road
افتراضي رد: ماتريكس 2006 استعمال ولا نيو اكسنت2010 زيرو

momtaza new accent ana 3andy 2009 we mafhash mashakel we 2010 a7san we a7san 3shan loon el3dadat elgdeed .