العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 03-04-2011, 08:58 AM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold
افتراضي رد: اعتذار واجب

استاذ/ محمود ...
الف مبروك العربية وربنا يعطيك خيرها ويكفيك شرها ... ان شاء الله دى مش اخر عربية ها تشتريها ... يا باشا المهم ان صداقتك ووجودك بالمنتدى يدوم معانا وخاصتا قسم ال بى واى دى لانك والله صديق عزيز جدا ...
بس ما تنساش انا عايز اشوف صوارها وتكلمنا عنها بدقة ...
والف الف الف مبروك

قديم 03-04-2011, 11:47 PM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabpopo مشاهدة المشاركة

استاذ/ محمود ...
الف مبروك العربية وربنا يعطيك خيرها ويكفيك شرها ... ان شاء الله دى مش اخر عربية ها تشتريها ... يا باشا المهم ان صداقتك ووجودك بالمنتدى يدوم معانا وخاصتا قسم ال بى واى دى لانك والله صديق عزيز جدا ...
بس ما تنساش انا عايز اشوف صوارها وتكلمنا عنها بدقة ...
والف الف الف مبروك
ربنا يبارك فيك يا استاذ/ ايهاب----واللة يا استاذ ايهاب انا اتالمت نفسيا كتير بسبب القصة دى بس رب ضارة نافعة وفى المحن تاتى المحن----فاالتجربة القاسية دى حسستنى اد اية انتم ناس راقيين رقى اكتر من الرفلى اللى كنت حاسس بية فيكم وكمان حسيت بصدق وسمو مشاعركم تجاهى---وكل دة هون عليا كل حاجة بل وساعدنى على تقبل العربية------بس فى المحنة دى انا اكتشفت حاجة مهمة جدا وهى انة من السهل استبدال وتغيير الحكومة والحزب لكن الكارثة هنعمل اية مع الناس اللى تم افسادهم واصبحوا ب100 كلمة و100وعد ---وللاسف دول كتير جدا----ربنا يهدى ----واللة يا استاذ/ ايهاب--انا حاسس ان ربنا هيوفقنى فىالعربية وهيسترها معايا فيها عشان انا اتظلمت واتالمت---وعشمى فى ربنا سبحانة وتعالى كبير وباية منحة عليا وقفتكم ومشاعركم ليا وشكرا لاهتمام سيادتك وانا مستمر معاكم بروحى وقلبى ومشاعرى وربنا يخليكوا ليا
قديم 03-04-2011, 11:50 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

مبروك ياباشا تشوف الخير على قدومها
قديم 04-04-2011, 01:27 AM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

مبروك ياباشا تشوف الخير على قدومها
ربنا يبارك فيك ويخليك يا استاذ/ سالم---وانشاء اللة هعمل تقرير دقيق ومفصل عنها وعن وكيله بعد انتهاء التليين وعمل صيانة ال1000كم---ودعواتك يا افندم