العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 18-10-2010, 11:04 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نظفت الرادياتير كويس، ومع ذلك مازالت العربية تسخن وتنقص مية إيه الحل

دائما سباق للخير يا حازم باشا
منور كل المواضيع بالحل الصحيح
اللهم إكفنا جميعا شر سخونة السيارات

قديم 18-10-2010, 11:05 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
مميز رد: نظفت الرادياتير كويس، ومع ذلك مازالت العربية تسخن وتنقص مية إيه الحل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أخي الكريم:
الجديد جديد برده، أديك ريحت دماغك.
أنا نفسي أبدل كل حاجة قديمة في عربيتي بجديد، بس كله بأوان، وربنا يعوض عليك
بأقولك إيه صحيح:
إنت مرسيدس اسم وعربية، ولا اسم بس وعلى ما تفرج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Oooooooooooops

ليه بقه الاحراج ده ؟

لأ يا باشا , أنا ماعنديش عربية مرسيدس ولا حاجة , أنا معايا بيجو 505 مو 1980 قديييييييييييييمة و ربنا يسهل , انا لو ألاقى مرسيدس 230 معدلة مو 1984 - 1985 نظيفة, اشتريها , بس ألاقيها بس, أصل انا ناوى اجيب واحدة ان شاء الله و أركبلها موتور بتكييف بفتيس زلمكة فوق ال91.

ربنا يسهل .

PEUGEOT 505 GR

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم
قديم 19-10-2010, 06:31 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نظفت الرادياتير كويس، ومع ذلك مازالت العربية تسخن وتنقص مية إيه الحل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercedes مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Oooooooooooops

ليه بقه الاحراج ده ؟

لأ يا باشا , أنا ماعنديش عربية مرسيدس ولا حاجة , أنا معايا بيجو 505 مو 1980 قديييييييييييييمة و ربنا يسهل , انا لو ألاقى مرسيدس 230 معدلة مو 1984 - 1985 نظيفة, اشتريها , بس ألاقيها بس, أصل انا ناوى اجيب واحدة ان شاء الله و أركبلها موتور بتكييف بفتيس زلمكة فوق ال91.

ربنا يسهل .

PEUGEOT 505 GR

ربنا يرزقك بما تتمناه وأكثر إن شاء الله . شكرا ليك على اهتمامك
قديم 19-10-2010, 06:34 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

يا سيدي ادفع انا ال 45 جنيه كلهم المهم العيب اتصلح
ولا اقولك انا ادفع تمن الغطا اللي قولتلك عليه ههههههههههه
شكرا جدا يا مهند باشا علي كلامك و اتمني اراك قريبا في احدي المقابلات
و اي سؤال لا تتردد و اسألني و ربنا يعين
بجد انا فرحان جدا اني قدرت احل لك مشكلتك لاني مقدر و عارف يعني ايه السخونه
لما تمسك في العربيه اعوذ بالله
كفانا الله وإياك الشرور وجميع إخواننا، وأتمنى بالفعل أن ألقاك قريبا وكل الناس المحترمين في هذا المنتدى الجميل. بأجدد شكري ليك أستاذي العزيز
قديم 19-10-2010, 06:44 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

حازك بك خضر استاااااااااااااااااااااا اااااذ ورئيس قسم
مهند الف مبروك على حل المشكلة والحمد الله انها جت على غطاء
مرسيدس باشا حبيبى انا زعلاااااااان منك
ينفع بردة يا راجل تقول ع ال 505 قديمة وعاوز تتبرى منها اوى كدة مش تراعى انها حبى الوحيد مش اسمحلك ولو غلطت فيها تانى هاجى اخدها منك انا بقولك اهو انا لحد انهاردة قلبى بيتقطع على عربيتى

تحياتى ليكم كلكم يا احلى شباب

HaMaDa-ToUB@R

01000902024