العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 01-03-2012, 08:28 PM
الكردي2000 الكردي2000 غير متواجد حالياً

الكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to behold
Angry علامة الشيفرولية لانوس بكام ................لو جدع قول

من اسبوع وأنا ابحث عن العلامة الاصلية للشيفرولية لانوس ولم اعثر عليها كأنها أصبحت مخدرات !!!! وكل اللي موجود بلاستيك معفن ب 25 جنية وبعد اسبوع بيعتم ويبقي وحش جدا وبما اني بجدد العربية قلت يا واد كلة يبقي جديد وجميل وروح ابحث عنها عند الحرامي منصور ....... والله يا جماعة كلمة حرامي شوية علية ...... العلاماتان بسعر كام كام كام ......................... ......................... ...... 240 جنية ايوة والله 240 جنية ليييييييييييييييييييييييي ييييية ياعم هو كدة............. ومش موجودة كمان تحجز وتيجي كمان سنة تاخدها..... هههههههههههه , طبعا انا سمعت الرقم حسيت اني عايز اقول كلام يعاقب علية القانون يعني الواحد ممكن يعمل اتنين عند الحداد بخمسة جنية يبقي ذي الفل ولوهو شاب روش وعايز يتعايق ممكن يعملهم نحاس ولا حتي فضة وسعرهم مش هيعدي 30 - 40 جنية في اسوء الاحوال ...... وفي الاخر طبعا رسيت علي جوز بردة معفن ب 25 جنية ........ طبعا أول مرة وأخر مرة اشتري عربية من منصور الحرامي
قديم 03-03-2012, 11:48 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامة الشيفرولية لانوس بكام ................لو جدع قول

ممكن تلاقى الاصلى

على توتك او تاكسى

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 03-03-2012, 01:01 PM
الصقر_الجارح الصقر_الجارح غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص حبوب ومُتسامح..أحب الخير لكل الناس..وأحب معرفة الناس
هواياتي: السيارات, الكمبيوتر والإنترنت

الصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to all

240 جنيه للعلامتين ليييييييييييييييييييييييي ييييه!!!!!!!

حسبي الله ونعم الوكيل التوكيلات بقت جشعة وهمها ازاي نمتص جيب المواطن المصري

أنا للأسف لما لسا من شهر ونص ركنت العربية وتاني يوم لقيت العلامات الأصلية اللي جاية مع العربية مسروقة..الله ينتقم من اللي سرقهم

لقيت علامة أو كلمة الدايو , اللانوس, شعار الدايو نفسه اللي قدام مسروقين وكانو نيكل حسبي الله ونعم الوكيل.

بس الحمد لله انها جت في العلامات ومجتش في العربية نفسها.

نزلت اشتريت التلاتة دول من محل كماليات من الواحدة ام 7 جنيه هههههههههههه

يعني التلاتة بــ 21 جنيه وزي الفل.

بس حرمت مش هشتري العلامات الأصلية تاني أبدا عشان متتسرقش

قديم 04-03-2012, 12:04 PM
hessenp hessenp غير متواجد حالياً

hessenp will become famous soon enoughhessenp will become famous soon enough

ربنا يسترها معاك ومعانا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !