العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 27-08-2012, 10:59 AM
I.fouad I.fouad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

I.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really nice
افتراضي رد: اي استشارة لاصحاب سيارات فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام علي مشاهدة المشاركة

السلام عليكم حضرتك انا جديد هنا وكمان جديد في131 عندي مشكله لما بغير للغيار الرابع العربيه صوتها يعلي واحس كأني اديتها غيار غلط لكن لما بيدها الخامس بحس انها عادي ومفيش صوت
ياريت حضرتك تفيدني
شكرا
صباح الخير ومبروك 131 المشكلة بتاعتك في ترس النقلة الرابعة ودي مشكلة مش جامدة لو رحت لحد امين عشان مينصبش عليك ويفتحلك فتحة وعموما في موضوع اخر اسمه سفينة 132 ممكن نسال زمايلنه هناكومعانا الافاضل ا / هشام والاقاضي وشوية اصدقاء خبرة في الموضوعات دي اكثر مني هيدلوك علي الصح
قديم 27-08-2012, 12:02 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: اي استشارة لاصحاب سيارات فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام علي مشاهدة المشاركة

السلام عليكم حضرتك انا جديد هنا وكمان جديد في131 عندي مشكله لما بغير للغيار الرابع العربيه صوتها يعلي واحس كأني اديتها غيار غلط لكن لما بيدها الخامس بحس انها عادي ومفيش صوت
ياريت حضرتك تفيدني
شكرا
ده ترس مبوش فى شجرة الفتيس
ممكن تكون التروس عاوزة تتكبس وممكن تغيير الترس

حاول تريح العربية ع التالت وانقل ع الخامس على طول فى الطريق المفتوح

فتيس الشاهين او البولونيز السن الناعم ممكن ريكب عندك وده تمنه 600 جنيه إستيراد نضيف
قديم 27-08-2012, 01:37 PM
I.fouad I.fouad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

I.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really nice

+ 111111111111111111111بس اشك في انه بوش شجرة الفتيس وكنت نفسي اشكرك يا هشام علي المجهود الرائع الي اتعلمت منه كتير في قسم الفيات
قديم 27-08-2012, 02:04 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

قديم 27-08-2012, 11:40 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد رد: اي استشارة لاصحاب سيارات فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peposupervisor مشاهدة المشاركة

صباح الخير ومبروك 131 المشكلة بتاعتك في ترس النقلة الرابعة ودي مشكلة مش جامدة لو رحت لحد امين عشان مينصبش عليك ويفتحلك فتحة وعموما في موضوع اخر اسمه سفينة 132 ممكن نسال زمايلنه هناكومعانا الافاضل ا / هشام والاقاضي وشوية اصدقاء خبرة في الموضوعات دي اكثر مني هيدلوك علي الصح
peposupervisor

: Wkiss5::W kiss5:
ترس الرابع السريع فى سنون متاكله وهو اللى بيعمل كدااا

ولذلك هتلاقيه بوظ البليه

وياريت تلحق تغيره قبل ما يكسر شجرة الفتيس او يحلق مكانه ويبقى مبوش مهما غيرته وتحتاج شجرة جديده

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك