العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 11-08-2012, 10:40 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "صني 2013" ولا "لانسر 1300 سي سي 2012"

الصني أفضل (مجرد رأي)

Mohamed Hussein - journalist
قديم 11-08-2012, 11:46 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

و الله بص

عيب النيسان صنى الجديده
شكلها مش حلو

لكن لوجينا نقارنها باللانسر
اللى موجوده من 2004
يبقى شكلها افخم منها بكتير

و دى يابانى تقفيل بلادها
لكن دى تقفيل مصرى

تحياتى
بص أنا أرجح الصني لأنها زيرو, وإسم عريق, وجربناها كتير وماندمناش, "الحمد لله", وإمكانياتها على سعرها دايما كسبان لاكن أنا معترض بس في كلمة واحدة إنها تقفيل بلادها دي.
الصني الي في مصر كلها تقفيل نيسان إيجيبت ودا خبر قديم وأكيد لا يحتمل النقاش.
عموما العربيتين بيشتركوا في سوؤ التصميم ولاكن لسة عندك الإختيار بين الزيرو وكسر الزيرو وفكر وإختار.
وسحب الصني وتجميعها مع إنها 1500 حلو جدا على فكرة أنا ركبتها من واحد صاحبي بس خليجي مش مصري وماتفرقشي أي حاجة عن الي في مصر بس أنا معترض على الشكل سواء الخاري او الداخلي "مسألة أذواق بقى"

قديم 20-08-2012, 06:00 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

بص أنا أرجح الصني لأنها زيرو, وإسم عريق, وجربناها كتير وماندمناش, "الحمد لله", وإمكانياتها على سعرها دايما كسبان لاكن أنا معترض بس في كلمة واحدة إنها تقفيل بلادها دي.
الصني الي في مصر كلها تقفيل نيسان إيجيبت ودا خبر قديم وأكيد لا يحتمل النقاش.
عموما العربيتين بيشتركوا في سوؤ التصميم ولاكن لسة عندك الإختيار بين الزيرو وكسر الزيرو وفكر وإختار.
وسحب الصني وتجميعها مع إنها 1500 حلو جدا على فكرة أنا ركبتها من واحد صاحبي بس خليجي مش مصري وماتفرقشي أي حاجة عن الي في مصر بس أنا معترض على الشكل سواء الخاري او الداخلي "مسألة أذواق بقى"
ياباشا استاذ يحيى يقصد ان الانسر بومة هي الي تقفيل بلادها تقفيل ياباني يعني اما الصني تقفيل مصري بس في ناس بتقول ان العربيه دي صيني وهندي ومصري بنكه ياباني

ايميلي:

abdohtaby@ymail.com

صفحة فولكس فاجن مصر على الفيس بوك
http://www.facebook.com/pages/Volksw...26911527355706

صفحه مجتمع السيارات المصري برعايه مصر موتورزعلى الفيس بوك شاركوا معانا

facebook.com/mogtm3.egypt.cars