العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 13-05-2012, 06:39 PM
captain eslam captain eslam غير متواجد حالياً

captain eslam is on a distinguished road
افتراضي رد: حد يا جماعه استلم صني موديلات ٢٠١٢ (ياريت حد يرد )

انا استلمت نيسان في يومين من سمير ريان اي اكس صالون اوتوماتيك اي بي اس ب 96000 بتاريخ 20/3 وعربية هايلة الحمد لله
قديم 01-06-2012, 11:56 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captain eslam مشاهدة المشاركة

انا استلمت نيسان في يومين من سمير ريان اي اكس صالون اوتوماتيك اي بي اس ب 96000 بتاريخ 20/3 وعربية هايلة الحمد لله

من اوتو سمير ريان احسن
ولا من المصريه للسيارات

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 01-06-2012, 11:57 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captain eslam مشاهدة المشاركة

من اوتو سمير ريان افضل ولا من المصريه للسيارات

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 01-07-2012, 01:07 AM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice
افتراضي رد: حد يا جماعه استلم صني موديلات 2012 (ياريت حد يرد )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.mohamed مشاهدة المشاركة

انا حاجز عند اوتو ايجبت (مدينة نصر) ناس محترمة جدا جدا وميعاد التسليم ما بين يوم 10-10 الى 15-10 وفعلا سعر السوبر صالون 104000والهاى لاين 105000 بس ديه زايدة 2000 جنيه من عند اوتو ايجبت علشان بيديلك بيهم ( اشاراة فى المرايا + بارك سينسور ) وبتاخد هدية ساعة الاستلام غير كده يعنى من اى موزع تانى بتتباع بنفس سعرها القديم اللى هوه 2011 . اما بالنسبة للاختلاف بين موديل 2011 و 2012 هو اختلاف على ورق فقط ( وده كلام الموزعين ) بس فى موزعيين بيغلوا ال2000 جنيه دول واكتر دون مقابل .
الموزعين الغشاشين عايزين يخلصو المخزون من الشكل القديم قبل ما الجديد ينزل ويحرقو هيا دي مصر يا عبلة