العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 27-06-2012, 09:36 AM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_hosny مشاهدة المشاركة

طب انا معاية 32 2000 انا عايزلة العتب بتاعة الى تحت الباب الاديم بتاعة اتكسر ومكنش ينفع وانا دلوقتى مركب عتب الومونيوم وشكلة زبااالة اوى ومبوظ شكل الصالون ...... فا انا عايز العتب الفبر بتاعة الفابريكة .. لونة بنى

عليك وعلى عزبة شلبى هتلاقيه هناك
فى فكره انك تفكه وتاخده عند حد بتاع دوكو يرشه بنى غامق ب 10 جنيه بس دا له ميزه انه مش بيتكسر زى التانى على طول فدى مصلحه برضه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 27-06-2012, 01:24 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

ايه الناس فين نامت ولا ايه
امبارح اشتريت الخرطوم الواصل بين الردياتير والقربه بس لسه مركبتوش ومش مقتنع بيه شكله شفاف وخفيف كده
بس هركبه وانا وحظي
:fun_36_6_ 2[1]::w6w 200504112236376d

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 27-06-2012, 02:16 PM
cars admire
Guest

انذار رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

صباح الفل عليك يا ايمن انت تحط شيل اصفر او احمر لكن توتال مش متجرب ومحدش واخد عنه فكره
ثانيا انا هحط المره جايه عندى موبيل دلفاك مع كنز ابرو عشان عندى شويه دخنه بيضا بيطلعوا مع القرص وحمد لله على السلامه ولين العربيه كويس لحد ما تعدى اول الف مرتاحه يعنى متعديش ال80 باى شكل وبعد كدا افتح وكل ما العربيه هترتاح كل ماتحتاج تنظبط تانى
موبيل دلفاك MX وليس موبيل دلفاك 1340 !!!
قديم 27-06-2012, 03:19 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
منقول موبيل دلفاك MX وليس موبيل دلفاك 1340 !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

موبيل دلفاك ام اكس ||| مع كانز أبرو مش الدلفاك العادى يا جماعه
انا مجربه وماشاء الله زى الفل
إحذروا شيل الأحمر ، والأصفر كويس لكن عربياتنا فى الصيف بتحتاج زيت كويس ميخفش بسرعة

قديم 27-06-2012, 03:22 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: موبيل دلفاك MX وليس موبيل دلفاك 1340 !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

موبيل دلفاك ام اكس ||| مع كانز أبرو مش الدلفاك العادى يا جماعه
انا مجربه وماشاء الله زى الفل
إحذروا شيل الأحمر ، والأصفر كويس لكن عربياتنا فى الصيف بتحتاج زيت كويس ميخفش بسرعة

الكلمات الدليلية
132, fiat