العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 07-06-2010, 06:28 PM
abdullah_yousof abdullah_yousof غير متواجد حالياً

abdullah_yousof has a spectacular aura aboutabdullah_yousof has a spectacular aura about
افتراضي رد: b class ابداااااع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس محمود صابر مشاهدة المشاركة

ياجماعة انا رحت اتوماك2010 وشوفت فى جناح الجاك العربية وسألت الراجل المسئول وقالى 72000 وقلبت فى العربية وفعلا جميلة ولكن المعرض اللى هجيبها ان شاء الله منه 70000 كاش وانا اعترض على 74000 للقسط وان شاء الله هيمشهالى 70000 قسط بس للاسف تبع بنك وربنا يوفق الجميع
برضه أنا مش فاهم يعني ايه بـ 70 كاش و بـ 74 قسط طالما هيقسط لك عن طريق بنك؟ ماهو البنك هايكيشه من الآخر يبقى يزود عليك ليه؟
سعر الكاش يختلف عن القسط لما هو اللي هيقسط لك مش وسيط غيره لأن الوسيط ده اللي هو البنك هيعطي له كاش!!
قديم 17-06-2010, 09:47 PM
مهندس محمود صابر مهندس محمود صابر غير متواجد حالياً

مهندس محمود صابر is on a distinguished road

والله ياخى هو طم من المعرض ولكن هم هيخلوها 72 الف علشان كان سعرها كدة فى المعرض وانا هجيبها تبع البنك اللى مرتبتنا متحولة عليه مش تبع البنك اللى بيتعملو معه
اما بالنسبة لقطع الغيار أقسم بالله دى من بق الراجل اللى فى التوكيلوعموما اتمنى ان الاسعار تبقى فى الارض لانه احنا المستفدين وانا دفعت المقدم وان شاء الله هستلم العربية الاحد أو الاثنين
وبالتوفيق للجميع
قديم 17-06-2010, 10:08 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

اكيد انا مصدق حضرتك بس اصلى ناقلها بايدى من الورقة
مستحيل يدونى اسعار قطع غيار ارخص عشان اشترى يعنى
ربنا مي يحوجنا ولا يحوجك يارب
ومبروك مقدما

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 17-06-2010, 11:07 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

ياريت حد يتصل او يروح مركز قطع غيار ويعمل انة يشترى قطع غيار مثلا شبكة امامى وفوانييس او صدامات او حنى زجاج امامى وتشوف متوفرة ولاه لا كدة اسهل وشكرا
اتمنى ما يكونش جاك دة هو نفسة توكيل جاك زمان ايام الستروين المجمع محلى ومشاكله
قديم 17-06-2010, 11:10 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

يا جماعة بغض النظر عن السيارة وجودنها وان شاء الله الجودة 100 % ومهما كانت ممتازة يتوجب على التوكيل انة يتحمل مسؤوليتة بتوفير قطع الغيار وخدمة ما بعد البيع ومراكز خدمة متوفرة سواء لجاك او لغيرة وياريت لو حد قابل اى مشكله انه يتخذ اجراء جدى وصارم مع اى توكيل وشكرا