العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 30-08-2010, 03:46 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل استخدمت الكوسة علشان تطلع رخصة.؟

الصراحة كانت صنية كوسة باللحمة المفرومة ههههههههههههه

بس الحمد لله كنت بعرف اسوق

geologist the best
قديم 30-08-2010, 04:29 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا بقه حكايتى فى الرخصة , حكاية!!!!!!!!!!!!!!! .

الرخصة المصرية طلعتها سنة 1995 و دى كانت من مرور المنصورة و كنا فى الصيف , و أنا بعد مامتحنت النظرى و ماكانش بالكومبيوتر ولا حاجة , كان سؤالين بيسألهم المهندس و خلاص , قاللى استنى امتحان السواقة و فضلت مستنى , أنا كنت شايف أن فيه ناس بتمتحن قبلى , كل واحد على عربيته , أنا أول مانده اسمى , قمت رايح قاعد فى العربية بتاعتنا زى الباشا و كان المفروض أطلع بيها , قام اللى فى الكشف بعدى من غير مايتنده عليه , لقانى ماطلعتش , قام رايح هو على العربية بتاع المرور و راكب و سايق و ممتحن و نجح كمان - بدالى - و اللى بعده امتحن على أنه هو اللى بعدى و هكدا , لحد ماخلص الناس و أنا لسه مامتحنتش , قومت قولت للمهندس , بس أنا مامتحنتش , قاللى ايه؟؟؟؟ , طاب شوف كده يمكن أنا نجحتك ؟؟؟؟!!!!

و بالفعل , لقيتنى نجحت و طلعت رخصة أيام ماكانت الرخص عبارة عن ورق و بيتغلف قبل الرخص اللى بالكومبيوتر بتاع اليومين دول .

والله كانت أيااااااااااام .

الرخصة التانية بقه اللى طلعتها من كندا , طبعا مافيهاش ريحة الكوسة و لا حتى نقطة صلصة .

مرسيدس اس430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم
قديم 31-08-2010, 01:01 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

geologist the best
قديم 02-09-2010, 07:12 PM
الصورة الرمزية ابوجاسرومصعب
ابوجاسرومصعب ابوجاسرومصعب غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الي الله
التخصص العملى: تاجر
هواياتي: الرياضه

ابوجاسرومصعب will become famous soon enoughابوجاسرومصعب will become famous soon enough

الحمد لله
لالالالالالالا
قديم 03-09-2010, 06:33 AM
كوكب الشرق ام محروس كوكب الشرق ام محروس غير متواجد حالياً

كوكب الشرق ام محروس will become famous soon enough

انا بقى احسن منكم انا صاحبى اخوة كان هوا الظابط اللى بيعمل الاختبارت
وانا 17 سنه عملت كشف طبى وانا 18 سنه بعديها بحوالى 8 شهور اديتو الورق كلو والشهادات مع انها خلصانه ومكنتش بعرف اسوق واديتو فلوس الورق
راح اتصل بعديا بيها بى 2 يوم قالى اطلع عند الراجل اتصور والله كنت لابس شبشب وشورت كنت فى الشارع اصلا قولت لسا هروح اغير رحت اتصورت كدا ومشيت وهوا جبهالى بايلل
احسن من كدا ليه مكنتش لوحدى كان معانا زميلنا كانت فسحه وبنات كانت هيصه