العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 31-03-2012, 02:10 AM
memo.mmmm memo.mmmm غير متواجد حالياً

memo.mmmm is on a distinguished road
افتراضي رد: الانترا ولا اكسنت RB

انا بشكر الاعضاء khaabas و fineart607 علي الرد بس بنا كنت في فترة سألت علي السيراتو وبتوع العفشة قال ان الموديلات بعد 2009 عفشتها وحشة و اتزانها علي الطريق مش قد كده
و بصراحة عربيات غبور بتثبت نفسها كل يوم رغم الاعتراضات علي اي عربية في البداية بس برضه بتنتشر و اكبر مثال الالانترا الشكل القديم .
ويا ريت الاعضاء يفيدوني عن انتشار السيارتين الاكسنت و الالانترا في القاهرة و المحافظات .

عندنا في زيادة ملحوظة في الاكسنت خلال الشهر الاخير و برضه الانترا بدأت تظهر
قديم 31-03-2012, 03:25 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الانترا ولا اكسنت RB

حضرتك الاصل ان العربيتين فئتين مختلفين والمفروض الانترا فئة اعلي
بس انا هقولك رأي صاحب معرض اعرفه بنأجر منه عربيات انا واصحابي
الانترا سحبها افضل من الاكسنت بس مش فرق كبير في السحب
الانترا من الداخل تحس فيها بنزع من الفخامة ازيد شوية صغيرين من الاكسنت وطبعا اوسع شوية من الاكسنت
من الاخر الفرق بينهم في الشكل مش في الجوهر

وليا رأي شخصي الله اعلم صح ولا لا ، اعتقد ان معظم الناس اللي هتشتري عربية في الفئة السعرية للالنترا هيكوا عايزنها اوتوماتيك ( وده هيخلي حضرتك تخسر جامد في سعر اعادة البيع ) ، بعكس الاكسنت اعتقد ان اللي هيشتري عربية في الفئة السعرية بتاعتها مستعمل هيكونوا عايزنها مانويل وده هيخليك متخسرش جامد في سعر اعادة البيع

حاجة كمان حضرتك شوف العربية اللي انت مرتحلها نفسيا اكتر واشتريها
والف مبرووووووووك مقدما
تحياتي