العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 13-02-2012, 04:46 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي كل اللى عايز يعرف المخالفات يتفضل

دة لنك بتاع الخدمة بس شغال كويس بس لسة مش كل المحافظات متغطية يعنى القاهرة والجيزة واسيوط الاسكندرية بس لقيتة اشتغل فقولت اجيبو هنا للاخواتى فى المنتدئ الجميل بس فى بعض من المرور مش شغالة http://www.egypt.gov.eg/services/Loa...ction=personas

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت

التعديل الأخير تم بواسطة محمود زيزوو ; 13-02-2012 الساعة 05:10 PM
قديم 13-02-2012, 08:03 PM
I.ABUBAKR I.ABUBAKR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ELEC.ENG

I.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to beholdI.ABUBAKR is a splendid one to behold
افتراضي رد: كل اللى عايز يعرف المخالفات يتفضل

شكرا
بس اسكندريه مش موجوده

تغطى الخدمه المحافظات التالية : القاهرة و الجيزة و الاسماعيلية و أسيوط فقط

ibrahim aboubukr
قديم 13-02-2012, 08:13 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

اكيد الموقع مخرف انا وجدت عندى غرامة ب 1073 جنية مع إنى عرمى فى حياتى ما اخذت مخالفة

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 13-02-2012, 08:55 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

اكيد الموقع مخرف انا وجدت عندى غرامة ب 1073 جنية مع إنى عرمى فى حياتى ما اخذت مخالفة
انا بردة عملت زيك كدة قبل كدة كنت فاكر انى عمرى ماخدت مخالفات ولقيت عالية مخالفة روحت بقولو انا عمرى واخدت مخالفات ولا بعمل اية حاجة غلط بمشى بالحزام وكلة تمام قالى يا استاذ هو اللى هياخدك مخالفة هيجى يقولك انا هخدك مخالفة فسألتو فين بصراحة طلعت وقوف فى مكان ممنوع وفعلا طلع المكان اللى بركن فى فى حلوان لما بنزل الميدان

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 13-02-2012, 09:29 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

متقلقش بتخش للظابط وبينزلهملك النص تقريبا

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي