العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 29-11-2009, 10:53 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الموتوسيكلات الصيني

هو كل الناس دلوقتي كده وياريت عدله

والحراميه وبتوع الحشيش والصيع كلهم معاهم والاطفال مش بعيد لو معجبتهوش سواقتك يخش فيك

وماشاء الله على الاخلاق

مستحيل الظاهره تتلغي....ومستحيل ماتلقيش موتيسكلات مش مترخصه
قديم 29-11-2009, 02:16 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

فعلا احنا ملينفعش نمنع اى مستورد من استيراد اى منتج طالما مش منتج ممنوع

وانا شيف اننا نقلل الجمارك فحندى فرصة للمنتجات الكويسة انها تدخل مصر وتتباع باسعار توازى الصينى فى الوقت الحالى

واهم نقطة نخلى العقوبة للمخالفين فى المخالفات لجسيمةزى المشى من غير ترخيص عقوبات رادعة

انا مع حضرتك فى كل الكلام ده بس فعلن الموضوع مش منتجات كويسه او رديئه دلوقتى اى واحد معاه 3 الاف هيروح يشترى حاجه توصله مش اكتر مش هيبوس على خامه او منتج كويس هوا عايز حاجه تنقله مش اكترptmnlo123per172 و حضرتك لو نزلت فى منطقه شعبيه هتلاقى الاطفال بيسقوه عادى جدا عشان كده انا عايز الحكومه الى تتحرق مش المستوردين الناس لقت حاجه رخيصه و اشترت و شكرا

قديم 29-11-2009, 04:04 PM
هامر هامر غير متواجد حالياً

هامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the rough

وناهيكم إخوتى الأعزاء عن ما تحدثه هذه الموتوسيكلات الرديئة من أصوات مستفزة ترفع ضغط الدم للشخص السليم وتدك مضاجع النائمين فما بالكم من المرضى وكبار السن والطالب الذى يذاكر دروسه إنها مأساة بكل المقاييس وخاصة فى غياب الرقابة الحكومية والشرطية وكما يبدو من وجهة نظرى فهى مقصودة وإن وجدت فهى على استحياء !!! فعلاً وكما سمعت من أحد الأشخاص أن هذه الموتوسيكلات الرديئة ومعها التكاتك التى تشبه الصراصير قد قضت على البقية الباقية من الشارع المصرى وجعلت الكثير يحجم عن شراء سيارة بل قام البعض ببيع سياراتهم خاصة فى الأماكن المزدحمة بهذه المركبات المستفزة ... عربات الحنطور كانت أرحم من هذه المأساة التى نعيشها يومياً تحت مرأى ومسمع المسؤلين وكأنهم يقولون للشعب سنذيقكم أكثر من ذلك...لك الله ياشعب مصر من مايفعله المسؤلون من أبنائك بك... وليس أمامنا سوى حسبنا الله ونعم الوكيل..
قديم 29-11-2009, 06:53 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amr مشاهدة المشاركة

هو كل الناس دلوقتي كده وياريت عدله

والحراميه وبتوع الحشيش والصيع كلهم معاهم والاطفال مش بعيد لو معجبتهوش سواقتك يخش فيك

وماشاء الله على الاخلاق

مستحيل الظاهره تتلغي....ومستحيل ماتلقيش موتيسكلات مش مترخصه
هو ده الرد اللي انا مستنيه
تسلم ايدك يا دكتور

قديم 29-11-2009, 06:56 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

فعلا احنا ملينفعش نمنع اى مستورد من استيراد اى منتج طالما مش منتج ممنوع

وانا شيف اننا نقلل الجمارك فحندى فرصة للمنتجات الكويسة انها تدخل مصر وتتباع باسعار توازى الصينى فى الوقت الحالى

واهم نقطة نخلى العقوبة للمخالفين فى المخالفات لجسيمةزى المشى من غير ترخيص عقوبات رادعة
فعلا مينفعش نمنع المستوردين من استيراد سلعه معينه طالما الحكومه مقالتش لا عليها
بس طالما السلعه عامله مشاكل ما يعلم بيها الا ربنا
يبقي المفروض الحكومه تمنع المستوردين من استيراد السلعه دي و لا ايه ؟؟؟؟؟
ميرسي يا باشا علي التعليق