العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-01-2011, 02:14 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف يتم تصميم السيارة

موضوع رائع
واحشنا و الله يا استاذ خالد
فينك من زمان مش باين ليه
؟؟؟

حـازم خـضـر

قديم 18-01-2011, 02:55 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

موضوع رائع
واحشنا و الله يا استاذ خالد
فينك من زمان مش باين ليه
؟؟؟
إزي حضرتك يا أستاذ حازم .... شكرا لمرورك الكريم .... وعلي فكره كنت مكلم حضرتك من إسبوع لما حصل هاك علي الموقع وعرضت عليك لو عند الأستاذ وائل إثباتات إن إحنا نلجأ للقضاء وطلبت من حضرت ترد علي وتقريبا حضرتك نسيت ....المهم حضرتك والزملاء بخير ... وعلي فكره أنا لسه مكلم وائل وقال إنكم ممكن تتقابلوا أخر الإسبوع ده أو الإسبوع إللي وراه وبعدين لاقيته متفق تقريبا علي الجمعة إللي جايه في طنطا علي أي حال نحب نشوفكم دايما والجيات أكثر من الريحات ... ومساء الجمال

قديم 18-01-2011, 07:23 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

إزي حضرتك يا أستاذ حازم .... شكرا لمرورك الكريم .... وعلي فكره كنت مكلم حضرتك من إسبوع لما حصل هاك علي الموقع وعرضت عليك لو عند الأستاذ وائل إثباتات إن إحنا نلجأ للقضاء وطلبت من حضرت ترد علي وتقريبا حضرتك نسيت ....المهم حضرتك والزملاء بخير ... وعلي فكره أنا لسه مكلم وائل وقال إنكم ممكن تتقابلوا أخر الإسبوع ده أو الإسبوع إللي وراه وبعدين لاقيته متفق تقريبا علي الجمعة إللي جايه في طنطا علي أي حال نحب نشوفكم دايما والجيات أكثر من الريحات ... ومساء الجمال
استاذ خالد
حضرتك اختلط عليك الامر انا حازم خضر مش حازم شاهين
عموما نتمني نشوف حضرتك قريب ان شاء اللهو حاول تيجي مقابله طنطا معانا

حـازم خـضـر

قديم 18-01-2011, 07:29 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

استاذ خالد
حضرتك اختلط عليك الامر انا حازم خضر مش حازم شاهين
عموما نتمني نشوف حضرتك قريب ان شاء اللهو حاول تيجي مقابله طنطا معانا
صح إختلط علي الأمر ... بس كلنا حبايب برده ونورت وشرفت الموضوع وإن شاء الله أحاول أجي عشان أتعرف علي الصحبة الجميلة دي

قديم 18-01-2011, 07:37 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

استاذ خالد
موضوع رائع

الا قولي
الحتة اللي في العرض دي عاملة كام

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون