العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 26-08-2010, 02:30 PM
znderzon znderzon غير متواجد حالياً

znderzon is on a distinguished road
للاهمية السلام عليكم من فضلكم عايز الافاده ضرورى

انا انشاء الله هشترى عربيه جديده وخلاص نويت على شيفورليه لانوس
بس الناس بدات تقلقنى منها وتقولى الفيرنا احسن
انا محتاج عربيه جديده اجيبها وارتاح
ياريت حد يفيدنى ضرورى
قديم 26-08-2010, 02:53 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: السلام عليكم من فضلكم عايز الافاده ضرورى

نصيحة لوجه الله خليك في عربية من الاتنين ملهمش تالت

اولا الفيرنا لو انتا مش هتحمل فيها كتير وهتمشي في اماكن مفيش فيها مطبات غبية وكتيرة

ثانيا اللوجن

العربية ديه جميلة جدا وعاليه عن الارض و 1600 سي سي زي الفيرنا وصالونها واسع جدا وشنطتها جميلة جدا وانتشرت انتشار عالي جدا

اما الانوس هي عربية جميلة بس 1500 سي سي متغيرش فيها حاجه من سنة 99 الا الفوانيس والعلامه بتاعت الشيفورليه

فحرام تكون اودامك عربية ماشيه بتكنولوجيا الالفيه الجديدة وحديثه وتروح تمسك في عربية تكنولوجيا من سنة 99
قديم 26-08-2010, 02:56 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

نصيحة لوجه الله خليك في عربية من الاتنين ملهمش تالت

اولا الفيرنا لو انتا مش هتحمل فيها كتير وهتمشي في اماكن مفيش فيها مطبات غبية وكتيرة

ثانيا اللوجن

العربية ديه جميلة جدا وعاليه عن الارض و 1600 سي سي زي الفيرنا وصالونها واسع جدا وشنطتها جميلة جدا وانتشرت انتشار عالي جدا

اما الانوس هي عربية جميلة بس 1500 سي سي متغيرش فيها حاجه من سنة 99 الا الفوانيس والعلامه بتاعت الشيفورليه

فحرام تكون اودامك عربية ماشيه بتكنولوجيا الالفيه الجديدة وحديثه وتروح تمسك في عربية تكنولوجيا من سنة 99

والفيرنا ثابتة على 190 كم
قديم 26-08-2010, 03:15 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

خد الفيرنا كنظام دفع وتماسك وتوجية افضل طبعا
ميزة اللانوس الوسع فى الكنبة الخلفية وسعر اعادة البيع
قديم 27-08-2010, 04:52 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

خليك فى اللوجان احسن من الفيرنا واللانوس

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي