العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 30-07-2010, 12:25 PM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough
افتراضي رد: علبة الدركسيون

ممكن يكون حضرتك بيض المقصات عايز يتكبس او الجلب عايزة تتغير اما لو علبة دركسيون يبقي لازم تتغير بلاش تصلحها غيرها افضل واشتريها من اي مكان وركبها عند ميكانيكي نضيف بس هي غالية حبتين علي فكرة يعني كان في واحد صحبي معاة فيات 132 غيرها علبة دركسيون نضيفة كانت 350ج معرفش بصراحة الدايو هتكون بكام
قديم 03-08-2010, 07:04 AM
sameh6 sameh6 غير متواجد حالياً

sameh6 is on a distinguished road

شكرا ياشباب واسف علي الغيبة اما بالنسبة للصوت مابحسش بيه في الدركسيون في العجلة بس
قديم 03-08-2010, 02:57 PM
msaleh_353 msaleh_353 غير متواجد حالياً

msaleh_353 is on a distinguished road

جرب كدة وانت ماشي علي الحصي وسامع صوت دربكة تريح رجلك علي دواسة الفرامل لو الصوت راح أو خف يبقي تيل الفرامل عايز يتربط لأني كان عندي نفس المشكلة فيمكن تكون هي نفسها ...
قديم 08-08-2010, 09:48 AM
nadenono nadenono غير متواجد حالياً

nadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the rough

إذا كان العيب فعلا من علبة الديريكسيون فلا أنصحك بتاتا بشراء الأصلية الجديدة من التوكيل...... لماذا؟؟؟؟ لأنها ب 3000 جنيه واللي ألام دفعهم أكيد أكتر من آلام تحمل صوت الدربكة
و الحل ؟؟ فيه شارع اسمه شارع معروف في وسط البلد مشهور بورش إصلاح الإسكاترا اللي هي برضه علبة الديريكسيون و مش حاتكلفك أكتر من 100 جنيه
توكل على الله و روح و بالمناسبة التوكيل مابيصلحش علبة الديريكسيون و لكن بيغيرها و معلوماتي دي عمرها سنة كاملة . اتأكد الأول منها لأنه قد يكون هناك حاجة اتغيرت