العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 11-04-2012, 04:32 AM
saeedfm saeedfm غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشري

saeedfm is on a distinguished road
Thumbs down افضل مكان لشراء و تركيب كاسيت سيارة

معي سيارة هيونداي اي 10 و بها كاسيت بيونيير ليس به يو اس بي ولا AUX

عندي سؤالين

الاول : حضرتك تعرف حد ممكن يشتري الكاسيت ده أو يدخل تمنه في كاسيت بايونيير او سوني ب يو اس بي و ِ‘AUX
, , لو مفيش ...فين احسن مكان اشتري منه كاسيت سيارة و مكان للتركيب (يفضل جيزة او هرم)

بخصوص السماعات انا عندي 4 سماعات بالابواب بس اللي قدام بس هما اللي شغالين هل ده عادي ؟
قديم 12-04-2012, 02:47 AM
welywely welywely غير متواجد حالياً

welywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of light
افتراضي رد: افضل مكان لشراء و تركيب كاسيت سيارة

اولا محدش بيدخل الكاسيتات دي في اي واحد جديد انا كان جاي في العربيه واحد زيه رودستار و بيعته ب 300 جنيه و السماعتين خلفي ب 100لواحد صاحبي علشان عربيه مراته 128 و كان عايز يركبلها حاجة على قدها مش غالية لانهم كانو جولدي تعبانين ملة
و روحت عند ادريان اللي جنب سيتي ستارز و جبت سوني اكسبلود و سماعتين سوني 300 3 way و دفعت 1100 باتركيب ده غير التبس
السوني اكسبلود شوفته من كام يوم سعره اغلى من ما انا جبته ب 250 انا جبته ب 650 بس السماعات مبصتش عليها المهم في فرق في الصوت السما من العمى
انا اثق في ادريان حاجتهم نضيفة و عنهم ولاد صنايعيه فاهمة في واحد في جامه الدول
او ممكن تروح ل سبير كار اللي عند وزاره الداخليه او التجمع الخامس
قديم 12-04-2012, 04:03 AM
saeedfm saeedfm غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشري

saeedfm is on a distinguished road
افتراضي رد: افضل مكان لشراء و تركيب كاسيت سيارة

شكرا جزيلا علي الرد .... انا لفيت اليوم بالتوفيقية و رايح ادريان الهرم بكرة للشراء و التركيب ...تسلم