العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN

نيسان NISSAN من اعرق الشركات اليابانية بدات فى عام 1923 باسم داتسون وهى الان تعيش ازهى عصورها تحت قيادة اللبنانى الاصل كارلوس غصن بعد اندماجها برينو الفرنسية اشهر موديلاتها : صنى تيدا مورانا التيما وبريميرا وسكاى لاين وميكرا GTR 350Z

قديم 10-11-2011, 02:11 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي استفسار ضروري للاهميه

السلام عليكم وكل عام واعضاء المنتدي بخير انا من المنصوره وكنت عايز اسال عن مركز خدمه وصيانه نيسان اللي في المنصوره وبالتحديد ميت القرما انا سالت خدمه عملاء نيسان اقلي ان المركز ده تحت الاختبار ومش معتمد بس ممكن التعامل معها بس لو فيه مشكله مش مسؤل عن العربيه وان اقرب مركز ف طنطا وطبعا هي بعيده عني فانا عايز اسال رايك حضرتكم ايه ولو حد من المنصوره معه صني يقلي هوه راح مركز ايه واتعامل مع المركز اللي ف المنصوره ده وتجربته معاه ايه عشان انا قربت علي صيانه الاف كيلو ان شاء الله وكنت عايز رقم مركز خدمه اللي ف المنصوره عشان مش في الدليل وشكرا وكل عام وانتم بالف خير
قديم 13-11-2011, 12:05 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار ضروري للاهميه

خليك فى مركز طنطا احسن يا عبد الفتاح ومضمون

وبعدين حكاية ان لو حصل حاجة فى العربية فى فرع المنصورة ملهومش دعوة مش داخلة دماغى ازاى يعنى ملهومش دعوة مش تبعهم وبعدين انا اول مرة اسمع عن مركز صيانة معتمد تجريبى ... جايبين ناشئين مثلا ولسة بيجربوهم فى الناس ..

اسمع الكلام وخليك فى مركز طنطا وسيبهم هما يجربو براحتهم دول بيتلككو لاى حد علشان الضمان والكلام دة وميمهمش لما تروح مشوار طنطا مرة وتريح دماغك بعد كدة احسن ما تكسل ولقدر الله ممكن يحصل حاجة وتبهدل نفسك

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 13-11-2011, 10:24 AM
الفهد الاسمر الفهد الاسمر غير متواجد حالياً

الفهد الاسمر is on a distinguished road

مركز المنصورة دة مركز خاص بالسبع اوتوسيرفيس ودة طبعا توكيل متعمد وقوى لنيسان والاكتر من كدة انة بيقبل تغير قطع الغيار فى الضمان ودة اكبر دليل على ان نيسان معتمدة للمركز دة وكمان بيختم الفاتورة بختم السبع اوتوسيرفيس وكمان كتيب الصيانة والضمان بنفس الختم
الموضوع كلة ان المركز جديد فعلا ولسة منزلش فى كتيب الصيانة ومتعملش تحديث للبيانات فى الاستعلامات
ودى الصفحة الرسمية لمركز السبع اوتوسيرفيس
http://www.facebook.com/Elsaba.Autoservice
خش اسئلهم وافهم منهم بشكل اكبر
قديم 15-11-2011, 01:31 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

انا متشكر جدا ياباشا بس هوه حضرتك اتعاملت معاه وومكن رقم تليفون المركز