العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 29-05-2011, 11:24 PM
hamada hamed hamada hamed غير متواجد حالياً

hamada hamed will become famous soon enough
عاجل طلب مساعده

اخوانى الاعضاء السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ارجو المساعده من مالكى الفلاير2006 لان معروض عليا هذه السياره بسعر 25000 وانا لااعرف عنها شيئا علما بان السياره فول اوبشن فهل السياره جيده من حيث الاداء والثبات وهل قطع الغيار متوفره واسعارها جيده ام لا ؟؟؟
واخيرا هل تنصحونى بالشراء ام لا؟؟؟؟
وجزاكم الله خيرا على المساعده.
قديم 29-05-2011, 11:31 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب مساعده

انزل التوفيقيه قبل الشراء واسئل عن اسعار قطع الغيار لها والله يوفقق

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-05-2011, 10:49 AM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold
افتراضي رد: طلب مساعده

العربية سمعته فى السوق وحشة علشان الوكيل ايلى كان موجود هرب بعد مباع العربيات وكان ناس مش لقيه قطع غيارها بس بعد اصبحت شركة الامل وكيل بBYD
اصبح الموضوع مختلف علشان انا لما كنت فى مركز خدمة القطامية من اسبوعين كان يوجد اكثر من سياره من هذا النوع فى التوكيل بتعمل صيانه علشان كده الافضل ليك تتصل بالتوكيل وتسئل على صيانه بتاعه وتسئل على توافر قطع غيارها
انا مش عارف اشجعك ولا اخوفك ان شاء الله ربنا يوفقك للخير
والله الموفق