العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 05-01-2012, 03:21 AM
elgohary20012 elgohary20012 غير متواجد حالياً

elgohary20012 is on a distinguished road
افتراضي dvd+gps toyota corolla 2010

السلام عليكم انا عندى كرولا 2010 الهاى لاين و كنت عايز أجيب dvd+gpsوكاميرا للخلف و يكونوا حاجة نضيفة و بتعيش و طبعا يكون ماشى مع التبلوة وكنت شفت واحد فى تويوتا أيجبت بس وقتها استغلاتة كان تقريبا عامل 5000 او أقل حاجة بسيطة مش فاكر أوى الكلام دة كان قبل الثورة وبيقول فى كل حاجة و أنا بصراحة مفهمش أد كدة فيهم فهل يستاهل السعر دة و تقريبا كان ماليزى الصنع على ما أظن ياريت ياجماعة حد يفدنا فى الموضوع دة وعل فكرة الكلام دة كان فى الأسكندرية لأنى أسكندرانى ومرة كنت فى القاهرة و سألت فى تويوتا ابجبت كان تقريبا موجود و كان هناك نوع أخر على ما أظن صينى الصنع بس معرفش بكام فحبيت أخد رأيكم و ياريت ياجماعة تفدونا بتجاربكم ومتشكر وفى أنتظار ردودكم
قديم 05-01-2012, 03:33 AM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough
افتراضي رد: dvd+gps toyota corolla 2010

بص هوا الافضل انك تطلب من النت انا شخصيا بعمل كدا في اي حاجه انا عايزها بعيدا عن الاسعار الوهميه اللي في البلد دي

بس انا شخصيا عندي مشكله بخصوص الانترنت البضاعه كذا مرة بطلبها ومش بتوصل وبتروح عليا فلوس الشحن كل مرة تقريبا يافي مشكله في التوصيل في مصر او شركه الشحن مش تمام

بص في الينك دا : وركز في الاوبشن كتير ماشاء الله غير انه السعر بالشحن وكله هيكون ارخص بكتير من اللي في مصر بس يارب يوصل الاول

http://www.rofaudio.com/product_detail.asp?id=476

http://rofaudio.en.alibaba.com/produ...1207HD_2_.html
قديم 05-01-2012, 05:18 PM

متشكر على المساعدة بس أنا بقلق من الشحن على النت و سياتك شكلك اتنصب عليك كذا مرة من الموضوع دة و غير كدة كان فى gps dvd 8 inch و طبعا دة أفضلو اكبرشاشة من الموجود على اللينك و تقريبا بكل الكمليات الموجودة بس مش عارف أوصلوا لأنة من شركة موتيفو و على فكرة اللى موجود فى التوكيل مش 8 بوصة زى دة وكان ب5250 مش عارف غالى أوى لة كدة ياريت ياجماعة حد يدلنا على طريقة للحصول على الجهاز motevo 8 inch للتويوتا كرولا ..فى أنتظار ردكم
قديم 05-01-2012, 07:04 PM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgohary20012 مشاهدة المشاركة

متشكر على المساعدة بس أنا بقلق من الشحن على النت و سياتك شكلك اتنصب عليك كذا مرة من الموضوع دة و غير كدة كان فى gps dvd 8 inch و طبعا دة أفضلو اكبرشاشة من الموجود على اللينك و تقريبا بكل الكمليات الموجودة بس مش عارف أوصلوا لأنة من شركة موتيفو و على فكرة اللى موجود فى التوكيل مش 8 بوصة زى دة وكان ب5250 مش عارف غالى أوى لة كدة ياريت ياجماعة حد يدلنا على طريقة للحصول على الجهاز motevo 8 inch للتويوتا كرولا ..فى أنتظار ردكم
حلوه اتنصب عليا دي

بص هوا مش اتنصب عليا بالمعني المقصود بس في فعلا مشكله في مصر في توصيل الطلبات الا لو طلبت الشحن مثلا عن طريق شركه كبيرة بس دا بيكلف 99 $ عن طريق DHL

بس برده لو طلبت اي منتج عن طريق الانترنت و البضاعه موصلتش اللي بيروح عليك بس فلوس الشحن مش فلوس البضاعه

وبعيدين انت لو طلبتو من النت هيقف عليك بالشحن ب 2000 جنيه وكمان فيه TV بس 7 inch بدل ماتدفع 5000 جنيه دي الفكرة بس زي ماقلت المشكله في الشحن والتوصيل

المهم لو وصلت لجديد قول وياريت الاعضاء لو عندهم فكرة يفيدونا
قديم 05-01-2012, 11:38 PM

أسف يابشا مش قصدنا حاجة وحشة والله على العموم انا لقيت 8 بوصة عامل 4300 من غير الكاميرا و ضمان سنة ولسة محولتش أعمل خصم ...مش عارف أية رأى حضرتك و على فكرة ياريت تقولى على طريقة الشراء على النت أزاى عشان تكون مضمونة و جزاك الله كل خير