العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 03-12-2010, 07:03 PM
الصورة الرمزية تامر الفولى
تامر الفولى تامر الفولى غير متواجد حالياً

تامر الفولى has a spectacular aura aboutتامر الفولى has a spectacular aura about
افتراضي رد: تقرير عن مركز خدمة القطامية

بصراحه توكيل محترم جداااا
وبيقوم صاحب التوكيل اللواء حسن بمعرفة جميع المشاكل من اصحاب السيارات وبيساعد على جميع المشاكل وبصراحه الراجل فى غاية الاحترام
غير ان فريق العمل هناك ناس ممتازه بجد فى كل حاجه
وحاليا يتم انشاء مركز صيانه اخر فى غمره نظرا لتخفيف العبئ على فرع القطاميه
ودى الارقام اللى تتصل بيها عشان تحجز
0122607994
29179760
29179761
قديم 03-12-2010, 09:47 PM
احمد سعيد عفيفى احمد سعيد عفيفى غير متواجد حالياً

احمد سعيد عفيفى will become famous soon enough

امر مشجع أن ترتقى الخدمة بمركز الصيانة وعقبال ما تزيد وتنتشر وبعدين احنا المصريين نقدر نعمل احسن حاجة مادام فى اصرار على النجاح
قديم 17-04-2011, 02:01 PM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold

احب اشاركم رائى فى توكيل الامل للمره الثانية
انا راحت يوم الخميس الموافق 07/04/2011 اعمل صيانه 5000 كيلو انا حاجز الساعه 9
كنت هناك اقبل الميعاد ده بس للاسف الذهاب الى المركز بدرى لا يعنى اى شى حيث ان العربية
فضلت من الساعه 9 صباحا الى الساعه 9.45صباحا حتى دخلت الورشة بعد كده اتفرج على التعامل داخل الورشة ناس عامله تركب العربية تركنها شوية هنا وشوية هنا لغاية الحمد لله بدءشغل فيها وخلصه كنت الساعه وصلت 11.15 تقريبا قلت فى نفسى معليش ممكن يكون صيانه 5000 محتاجه شغل المهم مش اطول عليكو انا ماشى بعد صيانه لقيت لمبة الموتور نورت فى التابلوه مع التشغيل وتفضل منوره المهم اتصلت يوم السبت علشان اسئل على الموضوع ده قالوا لازم تيجى تانى علشان اصلحها المهم لقيت الميعاد المتوفر يوم الاربعاء 13 الساعه 11 قلت لا احجز الخميس 14/04/2011الساعه 9 احسن المهم حجزت وذهبت فى الميعاد للمره الثانية لقيت
اولا وصول الفنين ومعظم المهندسين بعد وصولنا اى بعد الساعه 9.30 صباحا مع الرغم من وجود مدير المركز
ثانيا البطء الشديد فى الاجراءات مع الرغم الواحد لما يكون متاخر على الشغل بيبذل مجهور اكبر ويضغط على نفسه على علشان ينجز الوقت ايلى ضاع فى التاخير
ثالثا العربية دخلت على الساعه 10.15 صباحا وانا واقف فوق بتفرج لقيت جميع الفنين بدون استثناء قاعدين بيتكلوا داخل الورشة وبيهزروا ومفيش حد شغال حتى الساعة 10.45 لما اتكلمت مع مدير المركز رد عليا بانفعال بوجود مشاكل فى الكمبيوتر الذى يصدر اوامر الشغل للورشة طبعا لما رايتها منفعل مردتش ازود انفعاله واخبره ان المشكله مش فى الكمبيوتر المشكله فى الموظف ايلى بيقوم بشغل ده مش موجود اصلا ان انسه نزلت من المكتب الادارى ايلى موجود فوق لتقوم بهذا العمل طبعا بطء جدا لانها لا تقوم بهذا العمل كل يوم
المهم صلحه المشكله فى العربية وستلمتها كانت الساعه وصلت 11.30 صباحا للمره الثانية
انا ايلى لاحظتها فى الفترة السابقة والفتره الحالية ان مركز القطامية بدء فى الانحدار مره اخرى
مع الرغم ان كنت من المدافعى عن هذا المركز يمكن ان تشوفوا جميع مشاركتى الا اننى انصح بالقائمين على المركز القطامية باعاده تقيم حتى نجد الخدمه التى نتطلع لها
قديم 18-04-2011, 02:49 AM
الصورة الرمزية hossam165
hossam165 hossam165 غير متواجد حالياً
من انا؟: حسام السيد
التخصص العملى: مهندس اتصالات

hossam165 is a jewel in the roughhossam165 is a jewel in the roughhossam165 is a jewel in the roughhossam165 is a jewel in the rough
نقاش رد: تقرير عن مركز خدمة القطامية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tifa_1979 مشاهدة المشاركة

احب اشاركم رائى فى توكيل الامل للمره الثانية
انا راحت يوم الخميس الموافق 07/04/2011 اعمل صيانه 5000 كيلو انا حاجز الساعه 9
كنت هناك اقبل الميعاد ده بس للاسف الذهاب الى المركز بدرى لا يعنى اى شى حيث ان العربية
فضلت من الساعه 9 صباحا الى الساعه 9.45صباحا حتى دخلت الورشة بعد كده اتفرج على التعامل داخل الورشة ناس عامله تركب العربية تركنها شوية هنا وشوية هنا لغاية الحمد لله بدءشغل فيها وخلصه كنت الساعه وصلت 11.15 تقريبا قلت فى نفسى معليش ممكن يكون صيانه 5000 محتاجه شغل المهم مش اطول عليكو انا ماشى بعد صيانه لقيت لمبة الموتور نورت فى التابلوه مع التشغيل وتفضل منوره المهم اتصلت يوم السبت علشان اسئل على الموضوع ده قالوا لازم تيجى تانى علشان اصلحها المهم لقيت الميعاد المتوفر يوم الاربعاء 13 الساعه 11 قلت لا احجز الخميس 14/04/2011الساعه 9 احسن المهم حجزت وذهبت فى الميعاد للمره الثانية لقيت
اولا وصول الفنين ومعظم المهندسين بعد وصولنا اى بعد الساعه 9.30 صباحا مع الرغم من وجود مدير المركز
ثانيا البطء الشديد فى الاجراءات مع الرغم الواحد لما يكون متاخر على الشغل بيبذل مجهور اكبر ويضغط على نفسه على علشان ينجز الوقت ايلى ضاع فى التاخير
ثالثا العربية دخلت على الساعه 10.15 صباحا وانا واقف فوق بتفرج لقيت جميع الفنين بدون استثناء قاعدين بيتكلوا داخل الورشة وبيهزروا ومفيش حد شغال حتى الساعة 10.45 لما اتكلمت مع مدير المركز رد عليا بانفعال بوجود مشاكل فى الكمبيوتر الذى يصدر اوامر الشغل للورشة طبعا لما رايتها منفعل مردتش ازود انفعاله واخبره ان المشكله مش فى الكمبيوتر المشكله فى الموظف ايلى بيقوم بشغل ده مش موجود اصلا ان انسه نزلت من المكتب الادارى ايلى موجود فوق لتقوم بهذا العمل طبعا بطء جدا لانها لا تقوم بهذا العمل كل يوم
المهم صلحه المشكله فى العربية وستلمتها كانت الساعه وصلت 11.30 صباحا للمره الثانية
انا ايلى لاحظتها فى الفترة السابقة والفتره الحالية ان مركز القطامية بدء فى الانحدار مره اخرى
مع الرغم ان كنت من المدافعى عن هذا المركز يمكن ان تشوفوا جميع مشاركتى الا اننى انصح بالقائمين على المركز القطامية باعاده تقيم حتى نجد الخدمه التى نتطلع لها
انا اؤيد كلام حضرتك فعلا ده حدث معايا انا كمان
بلاضافة الي سوء التصرف مع السيارة اثناء سواقتها من الموجودين بالمركز
بلاضافة ايضا للكذب الذي يصل الي حد البجاحة
وعدم وجود ضمير عندهم
وللاسف الادارة بتحاول تضبط المكان وده انا لاحظته وشوفته بعيني
ولكن الاسطف مستهتر جدا
ولا يقدر قيمة عمله وان اهتمامه بالسيارة سبب رزق ليه ولاولاده

أصبحنا مع بزوغ كل فجر جديد نتسائل
كم رجل تم اعتقاله اليوم ؟
كم شاب وطفل قتل ؟
كم سيده انتهك عرضها ؟
كم صحفى تم قتله او اعتقاله ؟
كم مسجد أغلق او حوصر ؟
كم داعيه الى الله تم ضبطه ؟
كم منزل تهدم على رؤوس اصحابه ؟

قديم 31-07-2011, 04:19 PM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold

ان شاء الله رايح اعمل صيانة 10000 يوم السبت القادم ان شاء الله هكتب التقرير بعد صيانة كالعادة
بس كنت عايز اعرف لو حد عنده نصحية بخصوص صيانه 10000 ياريت يبعتها