العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 20-05-2012, 02:31 PM
Hamasat Hamasat غير متواجد حالياً

Hamasat will become famous soon enough
افتراضي رد: عيوب الشفرولية لانوس 2012

ياريت ادارة المنتدى تقفل الموضوع ده بسبب المضايقة دي
قديم 20-05-2012, 03:31 PM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamasat مشاهدة المشاركة

حضرتك بتقول ان عيب الاسلوب مع اني مش غلطت في حد وشوف بس حضرتك كلامك الاول والعيب دلوقتي مش بقى في اسلوبي أنا ... وكمان انا مش اقصدك ولا اقصد حد في كلامي انا بقول اللي عرفته وكل واحد حر في رأيه واللي شايف ان العربية تمام معاه يبقى ربنا يباركله فيها بس برضه انا عند كلامي وتاني مش بقصد حد بعينه ومش كل واحد معاه شفورليه لانوس ولقى حد قال ان ليها عيوب يزعل اوي كده ياجماعه ياريت يكون في حرية شويه سيادتك قولت انها تمام معاك خلاص ربنا يباركلك فيها ويكرمك !!!!
طيب بص يا فندم انا جبت لانوس 2012 من شهر 9 اللى فات ومش هاكدب على حضرتك وهاقولك مافيهاش عيوب لكن مميزتها فى رايى الشخصى واكرر الشخصى كويسة جدا بالنسبة للفئة السعرية دى لان انا لو كان معايا فلوس اكتر اكيد كنت اول حاجة هافكر فيها حاجة المانى او يابانى على الاقل لكن على اد لحافك مد رجليك يعنى طيب هانبدا بالمميزات :
1-عالية نسبيا على الارض
2-موفرة نسبيا فى البنزين
3-شكلها حلو وواسعة بالنسبة لى على الاقل
4-قطع غيار عند السباك ورخيصة جدا
5-فى رايى ناعمة فى السواقة طبعا مش زى الفيرنا لكنها افضل من اللوجان من خلال تجربتى للوجان يعنى
نجبى بقة للعيوب :
1-تقفيل مش كويس اوى وقطع محلية او على الاقل ليست بجودة عالية يعنى لك ان تخيل ان طرمبة البنزين باظت بعد 6 شهور مش عارف لية
2-فرامل مش اوى يعنى اخرك بالعربية دى كحال معظم الكورى 120 وماتحاولش تزود لكن فراكل اكيد افضل من الفيرنا معدومة الفرامل
3-ودى بقة المهمة اوى كمان هوة ان صاج عبارة عن ورق كلينكس بتهيالى معاد تدويرة يعنى لو انا كنت لسة شارى العربية ومارخصتش وجة عيل مدملك كدة حبتين قعد على الرفرف القدمانى طبقهولى شوية حتة يعنى منة دخلت لجوة طبعا الكرتية تتتفك وتترد على الايد من اغير بارد بس اهو يعنى انا بقول شوف لدرجة اية طبعا لو اى خبطة من الناس اللى طول ماهية ماشية تلوش سواء ميكروباص او تاكسى هاتزعلك جامد لان صاجها ورق اوى
4-عربية ببساطة مش واخدة حقها فى البوية لو خربشت براحة او حسست حتى على البوية بدافرك هاتقشر البوية او على الاقل هايبان مكانها فا طبعا فى مصر بالنسبة للعيال الصغيرة اللى محسسها نفسها انها من الفراعنة وطول ماهية ماشية ترسم وتلعب على عربيات الناس هايزعلوكى جامد لان اقل حكة بتبان فيها جامد لان فعلا البوية بتاعتها زفت
قديم 20-05-2012, 03:34 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamasat مشاهدة المشاركة

وياريت بلاش طولت اللسان وياريت احترام اكتر من كده
: THUMBS~113:
قديم 20-05-2012, 03:41 PM
الصورة الرمزية goudai

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WaelSayed33 مشاهدة المشاركة

للأسف في ناس داخلة الموضوع علشان تتريق وتهزر مش علشان الفايده انا شايف ان الموضوع يتقفل احسن
قبل ما تنحاز راجع مشاركة العضوة المحترمة ص 4 وشوف طريقة ردها على العضو azeweel
قديم 20-05-2012, 03:43 PM
الصورة الرمزية goudai

وعامة انا مع اغلاق الموضوع ولكن بعد تعليق جميع من شارك فى الموضوع على مشاركات العضوة Hamasat وطريقة ردودها واسلوبها فى تقبل الراى اللى هى طلبته من اعضاء هذا المنتدى