العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 17-08-2011, 12:48 PM
broadband broadband غير متواجد حالياً

broadband has a spectacular aura aboutbroadband has a spectacular aura aboutbroadband has a spectacular aura about
افتراضي رد: فك الفرش لعمل عزل للعربيه

ممكن شراء الموكيت الخاص بفرش السيارات من الحرفيين عند بتوع مستلزمات الفرش بالمتر

و ممكن تزود العزل لو تحب

و اختيار لون مناسب للفرش الكراسي
قديم 18-08-2011, 11:41 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALNAZER مشاهدة المشاركة

و بعدين يا جماعة لو الموضوع يهمكم بجد و هيفيدكم انا ممكن كل يوم اشرح طريقة فك صالون نوع معين من انواع العربيات لو تحبو كل يوم نوع بالتفصيل لحد ما اخلص لكم كل انواع العربيات المتوفرة فى مصر
و مع تحياتى
يا ريت والله المنتدى محتاج مواضيع كتير عن الفرش والصالون ....ربنا يقويك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALNAZER مشاهدة المشاركة

كلامك صحيح مليون فى المية يا ايمن باشا كل عربية و لها طريقة فى فك صالونها و شكلك كده فاهم يا مان و هتقطع علينا و مش هنلاقى ناكل
بص ياباشا انا بتكلم عن اللانوس
يا باشا احنا تلامذتك ونقطة فى بحر خبرتك ههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة broadband مشاهدة المشاركة

ممكن شراء الموكيت الخاص بفرش السيارات من الحرفيين عند بتوع مستلزمات الفرش بالمتر

و ممكن تزود العزل لو تحب

و اختيار لون مناسب للفرش الكراسي
الاخ الفاضل بيسأل عن الاستيراد يعنى الفرش بتاع الفابريقة مش جديد ويتقص ...

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 18-08-2011, 12:06 PM
الصورة الرمزية sokaroz
sokaroz sokaroz غير متواجد حالياً

sokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to beholdsokaroz is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

يا ريت والله المنتدى محتاج مواضيع كتير عن الفرش والصالون ....ربنا يقويك

يا باشا احنا تلامذتك ونقطة فى بحر خبرتك ههههههه

الاخ الفاضل بيسأل عن الاستيراد يعنى الفرش بتاع الفابريقة مش جديد ويتقص ...
الاخ العزيز aymangalal فعلا زى ما بتقول بسئل على الفرش الاستيراد الجاهز وليس التفصيل واتمنى اعرف تمنة ومنيين ويكون بتاع لانوس 2 مش لانوس واحد لان تقريبا بتاع الانوس 1 فية فتحة مربعة كبيرة تحت الكرسى بجوار السائق ووانا سئلت قالولى ان دة مكان الكمبيوتر بتاعة وطبعا لانوس 2 الكمبيوتر بتاعها تحت درج التابلوة بجوار الراكب (صح ولا انا غلطان ) وشكرا لاهتمامك
قديم 18-08-2011, 12:20 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

متأسف جدا انى مش هاقدر افيدك لان معظم معلوماتى وتجاربى مع AX فقط والحقيقة ما مرش عليا اى معلومات عن الدايو بإستثناء انى ركبت مره مع واحد صاحبى عربيته اللى كانت دايو ليجانزا تحفة الدايوهات ههههههه:w6w20050411220532 68
معلش بقى مره تانية وان شاء الله الاخوه هايفيدونا

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 20-08-2011, 06:03 AM
ALNAZER ALNAZER غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الناظر
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: السيارات بانواعها

الموقع: اسواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sokaroz مشاهدة المشاركة

الاخ العزيز aymangalal فعلا زى ما بتقول بسئل على الفرش الاستيراد الجاهز وليس التفصيل واتمنى اعرف تمنة ومنيين ويكون بتاع لانوس 2 مش لانوس واحد لان تقريبا بتاع الانوس 1 فية فتحة مربعة كبيرة تحت الكرسى بجوار السائق ووانا سئلت قالولى ان دة مكان الكمبيوتر بتاعة وطبعا لانوس 2 الكمبيوتر بتاعها تحت درج التابلوة بجوار الراكب (صح ولا انا غلطان ) وشكرا لاهتمامك
اولا انا اسف للتأخير فى الرد
فرش الارضية بتاع الفابريكة مش بالسهل تلاقيه انما ممكن تلاقيه فى بورسعيد لانهم بيدبحوا العربيات هناك فممكن تلاقى دواسة الارضية بتاعة عربية مدبوحة اما السعر فأنتا و شطارتك فى الفصال لانه غير محدد