العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 02-05-2012, 04:10 PM
dory52 dory52 غير متواجد حالياً

dory52 is on a distinguished road
افتراضي هتجنن يا جماعه مش عارف اشترى اية؟؟

بصراحة يا جماعه انا مش عارف اشترى ايه عندى كذا اختيار وكل يوم بسمع حاجه عن اى عربيه بقارن بيها
انا عاوز عربيه متزدش عن 100 الف وياربت تكون اتوماتيك تكون سحبها كويس وثابته واوبشنز برده وانا عارف ان فى اختيارات كتير
ناس خوفتنى كتير من ال صنى ...وناس تقولك الاوبترا مش حلوه ..و الفرنا ورق لكن موتور جبار
العربيه الوحيده اللى لقيت كل الناس بتتكلم على ادائها وكل حاجه حلوه فيها هيا سواء جين 2 او برسونا وكانت مشكله الناس الوحيده هيا قطع الغيار ودلوقتى لقوها كتير فى الاسكندريه والقاهره

انأ التمس اهل الخبره بجد اعتبرنى اخوك وترشحلى ايه وتقولى لوفيه اخيترات تانيه قدامك وتقولى ايه السبب فى اختيارك
قديم 02-05-2012, 04:32 PM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of
افتراضي رد: هتجنن يا جماعه مش عارف اشترى اية؟؟

طب ممكن تشوف الاكسنت RB الجديدة اوتوماتيك عربية انا شايف انها كويسة ومفهاش مشاكل وقطع غيارها متوفرة وسعر اعادة البيع كويسة
بس البروتون اى نعم عربية ممتازة وفوق الوصف لكن لما تفكر تبيع هتخسر جاامد اوى وكمان لو عاوز تعملها الصيانة عند اى ميكانيكى مش هيفهم فيها لانه مشتغلش فيها قبل كدة
اهم حاجة استخير ربنا كويس كذا مرة واللى فيه الخير ربنا هيعملهولك..طب جرب وروح كذا معرض واركب اللى انت بتقارن مابينه وشوف انت هترتاح لايه وتوكل على الله ومتسمعش من حد خلى صوتك هو الاعلى من صوت الاخرين
تقبل مرورى

تويوتا...تاريخ صناعة السيارات فى العالم

قديم 02-05-2012, 04:54 PM
dory52 dory52 غير متواجد حالياً

dory52 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharm45 مشاهدة المشاركة

طب ممكن تشوف الاكسنت RB الجديدة اوتوماتيك عربية انا شايف انها كويسة ومفهاش مشاكل وقطع غيارها متوفرة وسعر اعادة البيع كويسة
بس البروتون اى نعم عربية ممتازة وفوق الوصف لكن لما تفكر تبيع هتخسر جاامد اوى وكمان لو عاوز تعملها الصيانة عند اى ميكانيكى مش هيفهم فيها لانه مشتغلش فيها قبل كدة
اهم حاجة استخير ربنا كويس كذا مرة واللى فيه الخير ربنا هيعملهولك..طب جرب وروح كذا معرض واركب اللى انت بتقارن مابينه وشوف انت هترتاح لايه وتوكل على الله ومتسمعش من حد خلى صوتك هو الاعلى من صوت الاخرين
تقبل مرورى
شكرا على مرورك وردك
قديم 02-05-2012, 05:55 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

جين تو او بيرسونا اوتوماتك 93 و95 الف وال 5 الباقيين هات طقم جنط 18 وشوف العربيه دي حيبقي شكلها ايه :D

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 02-05-2012, 07:33 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

طب ما تفكر في الالنترا 2011 زيرو
عربيه ميختلفش عليها حد واحسن عربيه في فئتها من وجهه نظري