العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 14-11-2012, 09:32 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكم في 124 سبور بالتعديلات دي؟ اشتري ولا؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fiat 124 sport مشاهدة المشاركة

انا في منتهي السعاده ان حد رد عليا اخيرا - انا هكتب كل الحاجات دي و انا المفروض بكره هدفع 4 و يوم الحد هدفع الباقي ياريت بقي لو تقولي هل انا هعرف اتعايش مع العربيه دي؟ هي اول عربيه ليا انا لوحدي يعني هتبقي مصاريفها و حاجتها من معايا انا و هل ليها قطع غيار؟ مثلا اكصدامات عايز اتنين انا و تابلوه و خلافه
العربيه حلوه وبالإمكانات اللى انت قلتها يبقى مش حاتتعبك ميكانيكيا ولا فى قطع الغيار واسعارها . اما بالنسبه للإكسسوارت ممكن تشوف فى الوكاله أو حتى توفق لها وتعدلها بشكل يعطيها مظهر رياضى . وهى اصلا مع شوية ميكياج حاتكون بتشبه الى حد ما الفورد موسانج . بالتوفيق وفعلا اكشف على الأساسيات والقوائم والحوض والدواسات كويس الأول . وبعد كده . . مبروك يا باشا وماتنساش تطمنا .

Saif El Deen
قديم 15-11-2012, 01:04 AM
fiat 124 sport fiat 124 sport غير متواجد حالياً

fiat 124 sport will become famous soon enough

طيب يا جماعه انا استنيت البيه السمكري ساعتين لحد ما جالي راجل عجوز و بطيء و شل الي خلفوني معاه و كنت سارق كمان عربيه ابويا اوصله بيها بحكم ان الراجل خبره علي حد قول اصحابي الي بيتعاملو معاه و شل الي خلفوني لحد ما وصل
في النهايه لف حواليها كده و قالي - وقفتها وحشه مش عدله -
ولا فهمت حاجه حط ايده من علي برواز الازاز الامامي و قالي - القايم ده فيه شغل و مش (سرح)
بعدين عمل حركه في منتهي الغباء لدرجه اني حسيت ان صاحب المعرض هيضربنا
السمكري حط مفتاح عربيته من ورا الجوان الجلد بتاع الازاز الي راكب علي القايم و مشي المفتاح من فوق لتحت و قالي- يلا نمشي مفيش داعي ننزل تحتها و اوسخ هدومي دي عربيه كلبه
انا بجد كنت عايز اكله قلمين افوقه - بس هو بقي شرحلي ان مفتاح الي حطه ورا الازاز ده كان بيدور بيه عله اثر لحام من الداخل لانه مش هيبان من الخارج بعد السمكره و الدزكر و الرش و خلافه
عمووما كتر الف خيره ضيع احلامي بس خيرها في غيرها و عموما انا بدور علي 128 علي حسب نصيحته او بيجو مش فاكر اسم موديلها كام 203 او 305 او اي تلات ارقام مش فاكر المهم انها يعني حاجه في حدود امكانياتي و كويسه و احسن من - كوم الخره الاحمر الي عايز تشتريه ده- علي حد قووووووووووووووله
مشكورين جميع من حاول مساعدتي
و الي يعرف 128 كويسه او اي حاجه في حدود 8 يقولي و ياريت لو في اسماعيليه و انا نازل السوق يوم الجمممممممممممعه
مشكورين مره تانيه
قديم 15-11-2012, 03:26 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

الحمدلله ان ربنا انقذك منها على خير
وانتظر بإذن الله هتلاقى الأحسن منها كتير
وبلاش البيجو ال304 وال305 عشان قطع الغيار والمتاهات
الفيات لا يعلى عليه لكن دور كويس وماتستعجلش
قديم 15-11-2012, 07:30 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

الحمدلله ان ربنا انقذك منها على خير
وانتظر بإذن الله هتلاقى الأحسن منها كتير
وبلاش البيجو ال304 وال305 عشان قطع الغيار والمتاهات
الفيات لا يعلى عليه لكن دور كويس وماتستعجلش
: THUMBS~220::T HUMBS~220:
قديم 05-06-2013, 06:18 PM
winged winged غير متواجد حالياً

winged is on a distinguished road
عاجل رد: ايه رايكم في 124 سبور بالتعديلات دي؟ اشتري ولا؟

لو العربية ديه فانوس واحد
اشتريها انا بجد علي حاله
رجاء انا جاد لو موش عاجباك