العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 07-07-2012, 07:01 AM
h_eltahawy h_eltahawy غير متواجد حالياً

h_eltahawy is on a distinguished road
افتراضي رد: من فين اشتري سيراتو هاي لاين -- القاهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

يا باشا السيراتو 2013 شكل جديد مختلف خالص عن الشكل الحالي
وعلى فكرة المعارض اللي بتقول ان معاها موديلات 2013 دول نصابين والله
لان موديلات 2013 لسا منزلتش اصلا من الشركات
وتقبل تحياتي
العربيه نزلت فعلا 2013 في الخليج ونفس الشكل القديم . وسألتهم في التوكيل هنا قالولي كلهم حيفضل نفس الشكل السنه دي بس واحد من هناك برضه قالي في شهر 7 احتمال ينزل شكل جديد بس لحد دلوقت كل 2013 اللي نزل في الخليج نازل كله بنفس الشكل . كل ال2013 اللي في مصر خليجي بس
قديم 09-07-2012, 12:33 PM
ahashem ahashem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصلات

ahashem will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_eltahawy مشاهدة المشاركة

طيب دي موديل كام وايه سعرها . حد يعرف امتى 2013 حتكون موجوده انا عارف انها نزلت 2013 نفس الشكل القديم بس الموجود في السوق بس خليجي وانا عاوز وكيل عشان الضمان
بص يا سيدى ...اللى معايا موديل 2012 هاى خليجى بمانع محرك و فتحة سقف ,,جنت 17 ,,,, نصيحة منى أذا كنت عاوز 2013 استنى لحد نهاية السنه وتابع على النت لا لسة لغاية دلوقتى مفيش غير صور متسربه عنها ,,,, فمتصدقش اى حد يقوللك انا عندى 2013
قديم 09-07-2012, 01:41 PM
h_eltahawy h_eltahawy غير متواجد حالياً

h_eltahawy is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahashem مشاهدة المشاركة

بص يا سيدى ...اللى معايا موديل 2012 هاى خليجى بمانع محرك و فتحة سقف ,,جنت 17 ,,,, نصيحة منى أذا كنت عاوز 2013 استنى لحد نهاية السنه وتابع على النت لا لسة لغاية دلوقتى مفيش غير صور متسربه عنها ,,,, فمتصدقش اى حد يقوللك انا عندى 2013
العربيه نزلت فعلا في الخليج ونازله بنفس الشكل القديم ومفيش تغيير فيها وسألتهم على الشكل الجديد محدش اكدلي انه حينزل السنه دي وفيه اكدولي انها 2014 حيتغير شكلها
قديم 10-07-2012, 07:49 PM
Mohanad alaa Mohanad alaa غير متواجد حالياً

Mohanad alaa is on a distinguished road

بص انا كنت امبارح فى معرض القرش فى جسر السويس شفت سيراتو اول ممرة اشوفها جنوط (١٧ اول مرة اشوفها) و فوجات فيها (ليدات) و اشارات مرايات و فتحة سقف و نقل مل دركسيون و ٢ ايرباج و ايه بى اس و تكييف تاتش و تاة مالتى و كل كمالىىىاىت الهي لين بس ما عادا البصمة بس فعلا كانت مختلفة جدا عن بائي السيراتو و كانت ب ١٣١ اللف
قديم 13-07-2012, 04:17 AM
msn_1987 msn_1987 غير متواجد حالياً

msn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the rough

اكيد اللي شوفتها كوبيه ولكن موعد نزول الشكل الجديد شهر 9 ولكن التجار بيقولو ان الموديل مش هيتغير علشان يبيعوا الشكل القديم
لانهم ببساطة لو مقالوش كده الشكل القديم هيركن عنديهم علشان المشتري هيستنى الشكل الجديد وصلت يا رجاله........ز