العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 29-11-2009, 03:16 PM
بهاء العنانى بهاء العنانى غير متواجد حالياً

بهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of light
افتراضي رد: قنبلة لادا 2116

لا اصدق ان لادا تطورت لهذا الحد ولكن التصميم يذكرنى ب اوبل او اوكتافيا
قديم 29-11-2009, 03:16 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada ali مشاهدة المشاركة

لا يا استاذ salahabdelnabi
انت بتقول كده بس علشان انت عرفت انها لادا لانك لو كنت شوفت الصالون والتابلوه ده فى ماركة تانية كنت حتعجب بيه جدا بس المشكلة ان الناس كرهت الماركة نفسها الادا ومهما حيغيروا شكلها حنعيب عليها بردوا

لا يا استاذ حمادة مش علشان شوفت الماركة وعرفت انها لادا

بص حضرتك كويس على شكل طارة الدريكسيون وشكل التابلوه وشكل دواسات البنزين والدبرياج

واكيد حضرتك هاتفهم انا ليه قولت كده

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 29-11-2009, 03:34 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

لا يا استاذ حمادة مش علشان شوفت الماركة وعرفت انها لادا

بص حضرتك كويس على شكل طارة الدريكسيون وشكل التابلوه وشكل دواسات البنزين والدبرياج

واكيد حضرتك هاتفهم انا ليه قولت كده
بس اكيد احسن من الاول كتير اهو خامة تابلوه وحشه مع شكل حلو احسن بكتير من خامه وحشه و شكل وحش

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 29-11-2009, 03:39 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

انت بتقول كده بس علشان انت عرفت انها لادا لانك لو كنت شوفت الصالون والتابلوه ده فى ماركة تانية كنت حتعجب بيه جدا بس المشكلة ان الناس كرهت الماركة نفسها الادا ومهما حيغيروا شكلها حنعيب عليها بردوا
هما كدة يظلمو اى عربية ليها تاريخ وحش ولو حتى طورت من نفسها
قديم 29-11-2009, 03:59 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

ممكن تنافس اسبرنزا و بس