العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 09-08-2012, 03:32 PM
عمرو رافت عمرو رافت غير متواجد حالياً

عمرو رافت will become famous soon enoughعمرو رافت will become famous soon enough
افتراضي لو سمحتم انا مش من القاهره و عاوز اروح الكيلو 28 طريق القاهره الاسكندريه الصحراوي

لو سمحتم انا مش من القاهره و عاوز اروح الكيلو 28 طريق القاهره الاسكندريه الصحراوي

لو في طريق سهل ياريت حد يقولي عليه
(انا هاجي من طريق مصر الاسماعليه الصحراوي)

و شكراا
قديم 09-08-2012, 03:43 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو سمحتم انا مش من القاهره و عاوز اروح الكيلو 28 طريق القاهره الاسكندريه الصحراوي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو رافت مشاهدة المشاركة

لو سمحتم انا مش من القاهره و عاوز اروح الكيلو 28 طريق القاهره الاسكندريه الصحراوي

لو في طريق سهل ياريت حد يقولي عليه
(انا هاجي من طريق مصر الاسماعليه الصحراوي)

و شكراا
سهله جدا ان شاء الله حضرتك هتاخد الدائري من مدينة العبور هتلاقي طلعة الدائري علي يمينك علي الطريق الصحراوي مباشرة عند مدينة العبور وبعد مدخل طريق الزقازيق هتاخد الدائري لحد ماتلاقي نزلة المحور هتلاقي مكتوب يافطه المتجه الي طريق اسكندريه الصحراوي ومدينة 6اكتوبر يلزم اليمين يبقي انت قربت علي نزلة المحور هتنزل في اتجاه اسكندريه الصحراوي لحد ما توصل لنزلة اسكندريه الصحراوي هتنزل هتلاقي نفسك ادام داندي مول بس اعتقد الكيلو 28 يبقي هتاخد اول نيو ترن بعد داندي مول وقبل الكارته وهترجع عللشان توصل للكيلو 28 وعلي فكره من دائري العبور لحد نزلة المحور حوالي 25 كيلو تقريبا ومن نزلة المحور لطريق مصر اسكندريه الصحراوي حوالي 15 كيلو

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 09-08-2012, 04:03 PM
عمرو رافت عمرو رافت غير متواجد حالياً

عمرو رافت will become famous soon enoughعمرو رافت will become famous soon enough
افتراضي رد: لو سمحتم انا مش من القاهره و عاوز اروح الكيلو 28 طريق القاهره الاسكندريه الصحراوي

شكراا أ/ aimooo

وانا جاي من الاسماعيليه مش هدخل بوابه الشروق و اكمل علي طوووول