العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 05-09-2012, 03:14 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغيير سوستتين للعربية بتاعتى

السلام عليكم

: THUMBS~220:

والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 05-09-2012, 03:19 PM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice

ايه يارجاله هنقضيها كده ولا ايه

مفيش شوية كلام حتى ؟؟؟؟!!!! ههههههههههههههههههههههههه ه
قديم 05-09-2012, 03:34 PM
peter magdy peter magdy غير متواجد حالياً

peter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to all

طب يا استاذ هانى
هل تغيير السوست طلعك من الضمان كدة ولا اية
و السوست دى بكام و الصنايعى خد كام
-----------
سؤال تانى
انا محبط جدا بعد ما اتفقت انا ووالدى على الشراء الاسبوع اللى جاى
كل اللى يجى يسمع ان العربية دى و صينى يقولك ابعد عنها
مع ان محدش جربها بس اللى بيتكلم بيقارنها بالتيلفونات الصينى و يقولك شوف التيلفون و اى حاجة صينى مش دول بس
و احنا جمعنا 70 الف جنية بالعافية و مش عايزين مستعمل علشان لسة منفهمش حاجة فى العربيات -- المشكلة المنتدى هنا شوية يقولو كويسة و شوية يقولو ابعد
مش عارف اتصرف ازاى
ارجوك دلنى
قديم 05-09-2012, 04:20 PM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peter magdy مشاهدة المشاركة

طب يا استاذ هانى
هل تغيير السوست طلعك من الضمان كدة ولا اية
و السوست دى بكام و الصنايعى خد كام
-----------
سؤال تانى
انا محبط جدا بعد ما اتفقت انا ووالدى على الشراء الاسبوع اللى جاى
كل اللى يجى يسمع ان العربية دى و صينى يقولك ابعد عنها
مع ان محدش جربها بس اللى بيتكلم بيقارنها بالتيلفونات الصينى و يقولك شوف التيلفون و اى حاجة صينى مش دول بس
و احنا جمعنا 70 الف جنية بالعافية و مش عايزين مستعمل علشان لسة منفهمش حاجة فى العربيات -- المشكلة المنتدى هنا شوية يقولو كويسة و شوية يقولو ابعد
مش عارف اتصرف ازاى
ارجوك دلنى
والله العظيم يا ستاذ بيتر العربية معايا زى الفل علما بأنها تاكسى مش ملاكى يعنى لاتهدأ ولا ترتاح ومش حاسس منها بأى قلة اصل حتى الآن ( 2012 14000كيلو حتى الآن) وقبل الغاز وبعد الغاز كله تمام والحمدلله وربنا يدمها نعمة ويحفظها من العين
اما بخصوص موضوع السوست فده سهل جدا ومتشغلش بالك اخوك موجود بس اشترى انت الاول وسيب الباقى على اخوك ومهتمتش اعرف انها خرجتنى من الضمان ام لا بس غالبا وانا متاكد لأ وكلفتنى 240ج وخدت وقت ساعة فك وتركيب

ملحوظة :
(سيبك من موضوع الصينى ومش صينى المفروض ان احنا ناس متعلمة وعاقلة وهاتلى اثبتات علشان اقتنع وهو ده المبدأ اللى ماشى بيه واللى تتكلم بيه مع اللى ادامك بزمتك هو ينفع اقارن موبايل بعربية )
قديم 05-09-2012, 05:35 PM
Khaled Suleiman Khaled Suleiman غير متواجد حالياً

Khaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura about

يا عم هانى طيب مش احسن نركب السست بتاع تويوتا كورولا افضل لان اللعب فى السست يعوم العربية على فكرة فى دول الخليج بتنباع السست دية بدرجات تخانة مختلفة بس هنا معرفش بتنباع جديدة ولا لأ مفيش الا استيراد مستعمل يعنى

التعديل الأخير تم بواسطة Khaled Suleiman ; 05-09-2012 الساعة 05:46 PM