العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 18-05-2010, 08:09 PM
walid_saad walid_saad غير متواجد حالياً

walid_saad is on a distinguished road
افتراضي رد: عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا)

السلام عليكم
لو مرتبي اكتر من 4000 جم ممكن استفيد بعرض 15% يكون القسط اد ايه بالنسبة للعربية الماروتى

ارجو الرد
و شكرا
قديم 18-05-2010, 08:51 PM
نمنومة نمنومة غير متواجد حالياً

نمنومة is on a distinguished road

ممكن اعرف مكان القسط ده فى اى محافظة ؟ انا من المنصورة وعاوزة اشترى سيارة صغيرة علشان تساعدنى فى مشاويرى انا معايا طفل وحامل وان شاء الله هولد فى شهر رمضان وفاتحة مكتبة وبخرج بالولد يوميا وانا مش هعرف اعمل ايه فى البيبى اللى جاى كمان وهشيلهم الاتنين ازاى وانتو عارفين المواصلات انا مقدرتى ادفع 500 شهريا بس مش معايا مقدم فهل ينفع ويترا ايه المطلوب ممكن اعرف حضرتك مردتش على استفسارى ليه على فكرة جوزى بيعمل مصمم دعاية واعلان بشركة خاصة بالمنصورة براتب 1000 جنيه شهرى وانا مستاجرة لمكتبة فى ش جيهان بالمنصورة واريد سيارة لا تتعدى 45000جنيه مصرى
قديم 19-05-2010, 01:30 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid_saad مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
لو مرتبي اكتر من 4000 جم ممكن استفيد بعرض 15% يكون القسط اد ايه بالنسبة للعربية الماروتى

ارجو الرد
و شكرا
طبعا ممكن تستفيد بالعرض بس لازم تكون من سكان القاهره او إسكندريه

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 19-05-2010, 01:34 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نمنومة مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف مكان القسط ده فى اى محافظة ؟ انا من المنصورة وعاوزة اشترى سيارة صغيرة علشان تساعدنى فى مشاويرى انا معايا طفل وحامل وان شاء الله هولد فى شهر رمضان وفاتحة مكتبة وبخرج بالولد يوميا وانا مش هعرف اعمل ايه فى البيبى اللى جاى كمان وهشيلهم الاتنين ازاى وانتو عارفين المواصلات انا مقدرتى ادفع 500 شهريا بس مش معايا مقدم فهل ينفع ويترا ايه المطلوب ممكن اعرف حضرتك مردتش على استفسارى ليه على فكرة جوزى بيعمل مصمم دعاية واعلان بشركة خاصة بالمنصورة براتب 1000 جنيه شهرى وانا مستاجرة لمكتبة فى ش جيهان بالمنصورة واريد سيارة لا تتعدى 45000جنيه مصرى
أستاذه نمنومه
أستأذنك تتصلي بيه او تسيبي وسيله إتصال علشان أوصل لأفضل الحلول ليكي

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 19-05-2010, 03:19 PM
socialwork socialwork غير متواجد حالياً

socialwork is on a distinguished road

يا باشا كلامك زي الفل فيه استفسار رفيع كده انا لو هجيب اسبرانزا a113 وهدفع 25000مقدم عايز اعرف اقل قسط هيكون كام وعدد السنين والفايدة تكون كام ويا ريت تقولي توتال العربية بعد الفايدة يكون كام بالضبط مع العلم اني موظف علاقات عامة في شركة قطاع خاص ومرتبي 1500 جنية بس يا ريت يا استاذنا تقولنا اخر كلام يعني عايز فايدة كويسة وقسط يكون كويس مع خالص تحياتي ودا اميلي هنتظر ردك abkar_enoo@yahoo.com
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
عروض, عروض وتخفيضات, تقسيط سيارات